Gå til innhold

Apple kjøper antagelig Beats for 3,2 milliarder dollar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple er vel trolig interessert i streamingtjenesten som er direkte konkurrent mot iTunes og iTunes Radio. Hodetelefonene tviler jeg på at Apple har noe interesse av, den biten selger de sikkert ut igjen med engang, eller så lar den biten av Beats fortsette om før hvor Apple tar alt overskuddet eller så legger de ned hele greia.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tviler på Apple hadde bydd på Beats om HTC fortsatt eide de.

Men HTC har uansett tjent mye mer enn penger på samarbeidet med Beats. HTC One M8 har enda bedre lyd enn M7 (las 25 % høyere volum på en review), og det uten Beats Audio merkingen, men det de kaller "Boomsound", som sikkert er bygget veldig på Beats Audio.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler på Apple hadde bydd på Beats om HTC fortsatt eide de.

Men HTC har uansett tjent mye mer enn penger på samarbeidet med Beats. HTC One M8 har enda bedre lyd enn M7 (las 25 % høyere volum på en review), og det uten Beats Audio merkingen, men det de kaller "Boomsound", som sikkert er bygget veldig på Beats Audio.

 

Bedre er ikke det samme som høyere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hurr durr Apple suger!"

 

Apple hatet begynner å bli ganske patetisk...

Når skal folk innse at Apple er en av de mest innovative selskapene vi har i dag?

Har hatt både Android og iOS telefoner, skulle jeg kjøpt en ny telefon i dag hadde det lett blitt en iPhone 5s.

Endret av N1ko
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Beats er de mest overvurderte hodetelefonene på markedet.

 

Er helt enig i det du sier her.

 

Nå ser jeg på det som null problem at Apple kjøper Beats og eventuelt bruker Beats hodetelefoner osv. Det samme gjalt jo når HTC brukte dem.

 

Fordi en hver person som bryr seg om lydkvalitet går ikke å kjøper seg Beats hodetelefoner / ørepropper uansett.

 

Jeg bryr meg veldig mye om lydkvalitet og gikk heller å kjøpte meg denne her: http://www.bowers-wilkins.eu/Headphones/Headphones/Headphones/P3.html

 

Og de hodetelefonene der leverer noe av den beste lyden jeg har hørt på lenge når det kommer til hodetelefoner. Ellers har du jo P5 modellen som er over P3 som er litt dyrere igjen, men har enda bedre lydkvalitet med litt annerledes bass. P7 har jeg ikke testet enda, så kan ikke si noe om den enda.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Når skal folk innse at Apple er en av de mest innovative selskapene vi har i dag?

 

Ganske tydelig at du ikke har fulgt med i timene her. For det er åpenbart at Apple ikke innoverer i dag. Dem stjeler jo som ravnene selv.

 

Hva har Apple innovert som ikke er innovert fra før av?

 

Om Apple innoverer den veien du tenker, så innoverer jo alle andre like mye i så fall.

Lenke til kommentar

Beats-modusen på HTC-telefonene var uansett ræva, jeg har den avslått på min One X, og lyden er mye bedre slik. Beats er søppel, og streaminga dems er jeg heller ikke interessert i. Så vær så god Apple, bruk gjerne mer penger på piss, heldigvis betaler jeg ikke en dritt for det :p

Lenke til kommentar

 

Tviler på Apple hadde bydd på Beats om HTC fortsatt eide de.

Men HTC har uansett tjent mye mer enn penger på samarbeidet med Beats. HTC One M8 har enda bedre lyd enn M7 (las 25 % høyere volum på en review), og det uten Beats Audio merkingen, men det de kaller "Boomsound", som sikkert er bygget veldig på Beats Audio.

Bedre er ikke det samme som høyere.

 

Det er bedre på den måten at man hører mer. Problemet med mobilhøyttalere er jo ofte at de er for svake.

Lenke til kommentar

Hva er den egentlig verdt? Den har jo akkurat starta opp og har nesten ikke brukere enda, er hodetelefonene som drar inn penger i Beats, ikke BeatsMusic. Samt at Apple har jo alt et mer etablert musikk marked de kunne lagt til en streamtjeneste i.

 

"Hurr durr Apple suger!"

 

Apple hatet begynner å bli ganske patetisk...
*

? Ingen som sa Apple sugde før deg :)

Lenke til kommentar

 

 

Når skal folk innse at Apple er en av de mest innovative selskapene vi har i dag?

Ganske tydelig at du ikke har fulgt med i timene her. For det er åpenbart at Apple ikke innoverer i dag. Dem stjeler jo som ravnene selv.

 

Hva har Apple innovert som ikke er innovert fra før av?

 

Om Apple innoverer den veien du tenker, så innoverer jo alle andre like mye i så fall.

Jeg vil vel si at den nye Mac Pro'en er ganske så innovativ. Både formmessig, men også den sinnsyke kraften de har presset inn på så lite plass og det at den faktisk ikke lager lyd i det hele tatt. I tillegg er prisen veldig bra i forhold til hva du får, og det eksisterer for en gangs skyld ikke en «Apple Tax». Ser hva du mener generelt, men ville ikke sagt at Apple er et selskap som overhodet ikke innoverer ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tipper at om man spør ledere og viktige personer i bransjen om apple innovere og har innovert så hadde nok tonen vært både positiv og ydmyk til hva Apple har gjort. Er bare karakterer som vindicator som sliter med å innrømme såpass.

Endret av UrgeLoL
  • Liker 4
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...