Gå til innhold

Neste Unreal Tournament blir heilt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende trend vi ser her.

 

Dette og den måten cloud imperium gjør det med utviklingen av Star Citicen. er en meget spennende utvikling som jeg håper vi ser mere til. Gjennomsiktighet og brukermedvirkning kan være med å skape bedre spill og mere entusiasme for de produktene som lages, hvis (og dette er et stort hvis) det styres og håndteres godt av de som står bak spillet.

 

Er litt redd for at epic tar seg vann over hodet med tanke på hvordan de skal finansiere dette prosjektet og hvor mye tid og energi det tar å manage et slikt nivå av brukerinteraksjon.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Fint at de tenker nytt, men hvis det blir så åpent som de har tenkt seg ser jeg ikke helt hvordan det vil fungere. Enhver betalt mod som blir laget vil bare få en gratis kopi som er nesten like om ikke like bra som den betalte versjonen, og da blir det lite å tjene for epic.

 

Forsåvidt fint å se at de har gitt opp konsoller for dette spillet, kansje vi enderlig får en bra pc-shooter utenfor mms sjangeren

Lenke til kommentar

For bruke UE4 tollkit så koster lisens cirka 20 usd per måned + 5% av kaka på store prosjekt om ikkje andre avtaler er satt, så penger har dei allerede fra tidligere UE lisenser.

Det følest mer ut som stort promotering prosjekt av UE4 engine så det er reklame stunt i spill basert still

Så nytt er de ikkje, siden i eit nøtteskall er det TF2 F2P modelenen som valve tjener faktisk godt med penger på. mitt spørsmål hva bruker modifikasjoner? siden TF2 tjener mest penger på er ikkje hatter....

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...