Gå til innhold

Telenors «hemmelige» satsing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
To raske spørsmål:


  • Faller det naturlig innenfor en mobiloperatørs portefølje å lage en meldingstjeneste for klær, sko etc?
  • Hvor mye vil det koste å si at jeg har funnet et skjerf som passer til skoene mine? Gratis den første måneden og deretter 49 øre per klesskift?
Lenke til kommentar

Om eg kjenner Stjelenor rett så kjem til å gje denne tenesta gratis fram til det blir populær for så begynne å ta godt betalt slik at Stjelenor skal gå nokre titals millionar i overskot på det per år, og viss dei ikkje går med 10 millionar i overskot per år på det så kjem dei nok til å legge det ned.

 

Husk at det var akkurat sånn One Call ble store. De gav bort 120 ringeminutter og 90 sms, men plutselig begynte det å koste 59 øre for oppstart. KIlde: http://www.vg.no/forbruker/teknologi/mobil-og-tele/gratisabonnement-fra-one-call-ikke-lenger-gratis/a/535332/
Lenke til kommentar

Om eg kjenner Stjelenor rett så kjem til å gje denne tenesta gratis fram til det blir populær for så begynne å ta godt betalt slik at Stjelenor skal gå nokre titals millionar i overskot på det per år, og viss dei ikkje går med 10 millionar i overskot per år på det så kjem dei nok til å legge det ned.

Du syntes det er rart? :wee:

 

Sist jeg sjekket drev ikke Telenor med veldedighetsarbeid, men var en bedrift som er var ute etter og tjene penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Telenor har i det stille lansert en sosial mote-portal på nett

...og der forsvant den siste rest av tillit jeg hadde til Telenor som en seriøs leverandør. Det er visst om å gjøre å selge mest mulig av hva som helst istenfor å levere med kunnskap og kvalitet.

 

Jeg er dritt lei av å leite opp tidligere ansatte når jeg må ha med Telenor å gjøre i jobbsammenheng. De som kan noe er enten pensjonerte eller jobber andre steder. Normalen er ansatte med "det veit jeg ikke noe om" som favoritt utrykk, selskapet tar null ansvar for sine leveranser over tid.

 

...men en mote portal er derimot noe som vektlegges. Imponerende.

Lenke til kommentar

 

Om eg kjenner Stjelenor rett så kjem til å gje denne tenesta gratis fram til det blir populær for så begynne å ta godt betalt slik at Stjelenor skal gå nokre titals millionar i overskot på det per år, og viss dei ikkje går med 10 millionar i overskot per år på det så kjem dei nok til å legge det ned.

 

Husk at det var akkurat sånn One Call ble store. De gav bort 120 ringeminutter og 90 sms, men plutselig begynte det å koste 59 øre for oppstart. KIlde: http://www.vg.no/forbruker/teknologi/mobil-og-tele/gratisabonnement-fra-one-call-ikke-lenger-gratis/a/535332/

Ja eg veit. Eg bidrog med veksten av Onecall, men den dagen dei la på månads avgift på faktura abonnementet sitt så skifta eg til ein anna operatør men ikkje til Stjelenor som uansett er mykje dyrare enn Onecall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...