Gå til innhold

Dette tastaturet lar deg sveipe og zoome over tastene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så egenetlig bare irriterende ut, som regel flytter jeg ikke hånden bort fra tastaturet hvis jeg ikke må... Ellers, så har de en mer enn bra nok funksjon som finnes på en del bærbarpc'er i dag, en liten knapp i midten av tastaturet som man kan bruke til å styre musen. Noe jeg foretrekker framfor styreflaten som jeg til stadig kommer borti. (Deaktivere den fungerer fint)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes Microsoft skal holdeseg til utviklingen av Microsoft og ikke komme med "ideer" om oppbrukt teknologi fra 90-tallet i en Youtube-video satt sammen av bilder laget i Paint med Windows Movie Maker.

 

Ja, og Google kan bare se å holde seg til søkemotoren sin, ikke drive med det der Chrome greiene, og hva skal vi vel med de kartene deres og street view?

Latterlig kommentar, Microsoft er et firma med mye ressurser som kan brukes på innovasjon som dette. Ikke at dette nødvenvendigvis vil bli en suksess, men det ville vi aldri fått svar på om alle var som deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

På tide å kaste reporteren, ja.

 

Hvorfor får folk som har så lite teknisk innsikt at de ikke forstår at musa ikke kan erstattes med dårlige bevegelsessensorer lov til å skrive "nyheter" om IT (eller IKT som de ofte kaller det siden de ikke har bestått barneskolen).

Lenke til kommentar

På tide å kaste reporteren, ja.

 

Hvorfor får folk som har så lite teknisk innsikt at de ikke forstår at musa ikke kan erstattes med dårlige bevegelsessensorer lov til å skrive "nyheter" om IT (eller IKT som de ofte kaller det siden de ikke har bestått barneskolen).

 

Hehe. Bruker ikke mus. Jeg bruker pad. Så musa kan absolutt erstattes med annen teknologi. Synes det viser liten teknisk innsikt å avskrive en slik løsning lenge før den eventuelt kommer på markedet. Den kan absolutt ha noe for seg.

Lenke til kommentar

Stemmer. Men pad er heller ikke godt nok til å erstatte alt du bruker mus til, og dette alternativet ser ut til å være enda dårligere bortsett fra til enkle ting som når du skal gjøre enkle manøvrer mens du skriver et dokument.

 

De er gode til hver sine ting, men generelt foretrekker jeg å bruke mus, da den er jevnt over best til de fleste oppgaver.

Lenke til kommentar

Stemmer. Men pad er heller ikke godt nok til å erstatte alt du bruker mus til, og dette alternativet ser ut til å være enda dårligere bortsett fra til enkle ting som når du skal gjøre enkle manøvrer mens du skriver et dokument.

 

De er gode til hver sine ting, men generelt foretrekker jeg å bruke mus, da den er jevnt over best til de fleste oppgaver.

 

Ser den. Denne teknologien er ennå tidlig i utviklingsstadiet. Det er nok mulig den får bruksområder som ikke kom fram i videoen. Selv har jeg erstattet musa fullt ut med pad. Har ikke brukt mus på et par år. Har ikke savnet den.

Lenke til kommentar

Morsom teknologi, som er frem for alt billig. Er neppe erstatning for mus eller trackpad.

 

Selv bruker jeg mye Photoshop og enn del 3D / CAD pakker - og der hadde det vært veldig greit å holde nede 4 taster samtidig...

 

I mange situasjoner hadde det vært digg å kunne variere hvordan man jobber, feks når man ser gjennom veldig mange bilder og skal sortere de - å kunne håndbevegelser i luften hadde vært mye bedre enn å måtte bruke piltaster med +/- i timer etter timer.

 

Dette er teknologi for proff brukere - surfe VG klarer man med det meste idag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...