Gå til innhold

Avslører ekstrainnholdet til Watch Dogs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndsbetale for innhold som det ikke er sikkert man kommer til å spille gjennom engang. Man har heller ikke peiling på om senere utvidelser er kvalitet eller bare møkk innpakket i glanspapir. De fleste DLC kommer ut LENGE etter jeg har lagt spillet på hylla, og det er skjelden et nytt quest eller brett er nok til å dra meg tilbake til et spill. Utgiverne har vel innsett dette og foretrekker pengene på forhånd.

Endret av Galen Absalom
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har en backlog jeg aldri kommer til å komme gjennom og har innsett at min opplevelse av et spill ikke blir noe dårligere om jeg spiller de noen uker/måneder/år etter release. Noen spill kjøper jeg ved release, men har brent meg mange nok ganger til å vite bedre. Unntak er kanskje multiplayer, men selv der kan det lønne seg å vente litt iblant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Usikker på om jeg springer sokkene av meg for dette spillet, men skal inrømme det ser bedre ut enn ventet. DLC kjøpes stort sett for online baserte spill hvor jeg spiller jevnlig/av-på over lenge tid. Spillet stort sett igjennom enspiller titler en gang, og da er jeg egentlig ferdig med spillet .

Lenke til kommentar

Slutt å annonser ekstra innhold før spillet er ute, siiiigh. Tror de at dette får folk mer hypa?? Har motsatt effekt på meg ihvertfall.

 

Ja, det er jo som på forhånd å si at de ikke bryr seg om spillerene, de vil bare ha masse cash, så de lager hele spillet og deler det opp slik at du må betale dobbelt for spillet........ hvis de absolutt skal drive med sånt, hvorfor ikke etter lansering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...