Gå til innhold

Lyst på et nytt dypdykk i Tsjernobyl-sonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

STALKERSOUP skal være noe mer stabilt, og også ha enkelte elementer Lost Alpha ikke har. Men ikke like bra grafisk sett, og heller ikke standalone eller gratis.

 

Håper Lost Alpha kommer på Steam som free to play, kan gjøre kommende updates enkelt å legge til. Men kanskje noe lisens-problemer, ikke at GSC er i drift lengre, og om de kan legge det ut gratis, standalone, burde det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

STALKERSOUP skal være noe mer stabilt, og også ha enkelte elementer Lost Alpha ikke har. Men ikke like bra grafisk sett, og heller ikke standalone eller gratis.

 

Håper Lost Alpha kommer på Steam som free to play, kan gjøre kommende updates enkelt å legge til. Men kanskje noe lisens-problemer, ikke at GSC er i drift lengre, og om de kan legge det ut gratis, standalone, burde det ikke være noe problem.

 

Hvordan versjon må jeg ha for og få den der sykt bra radiation storm tingen, når den kommer så blir alt på skjermen fucked opp. tror det var en mod som gjorde det bedre grafisk.

Lenke til kommentar

Synd og skam, men dette har jeg rett og slett ikke begitt meg ut på... - Orker simpelthen ikke å se glimtene av en stor opplevelse utfolde seg på skjermen, for så å bli brutalt rasert av bugs og dårlig optimalisering. Har ikke fått complete-mod-en til å fungere noen gang heller.

Lenke til kommentar

Synd og skam, men dette har jeg rett og slett ikke begitt meg ut på... - Orker simpelthen ikke å se glimtene av en stor opplevelse utfolde seg på skjermen, for så å bli brutalt rasert av bugs og dårlig optimalisering. Har ikke fått complete-mod-en til å fungere noen gang heller.

 

Complete 2009 / 2012 har fungert helt fint, har heller ikke hatt problemer med Misery Mod til COP.

Lenke til kommentar

 

STALKERSOUP skal være noe mer stabilt, og også ha enkelte elementer Lost Alpha ikke har. Men ikke like bra grafisk sett, og heller ikke standalone eller gratis.

 

Håper Lost Alpha kommer på Steam som free to play, kan gjøre kommende updates enkelt å legge til. Men kanskje noe lisens-problemer, ikke at GSC er i drift lengre, og om de kan legge det ut gratis, standalone, burde det ikke være noe problem.

Hvordan versjon må jeg ha for og få den der sykt bra radiation storm tingen, når den kommer så blir alt på skjermen fucked opp. tror det var en mod som gjorde det bedre grafisk.

 

 

Finnes på mange. Oblivion Lost, STALKERSOUP, og sikkert LURK og noen flere. Problemet under denne, er at NPC'ene ikke blir påvirket av det om de ser fiender. Da ignorerer de det, dreper/blir drept, og den som vinner går tilbake til å bli påvirket igjen etterpå. Når det skjer med Apogrom(?) blir ofte Mole drept desverre.

Lenke til kommentar

Har ikke fått complete-mod-en til å fungere noen gang heller.

 

Jeg fikk alle til å fungere, men Pripyat-versjonen klikket langt ut i spillet og jeg fikk dermed aldri fullført siste del av serien, shit happens. :(

 

Har hørt det var en del bugs som aldri ble fikset og jeg støtte tydeligvis på en av de.

Lenke til kommentar

Kikket på traileren... grafikken er *nøyaktig* slik som den var i det første spillet, og den første scenen er tatt rett fra "100 rads bar"... beklager, nettet florerer alrede av all slags billige fanmods og dette er nok ett av dem.

 

Problemet med alle Stalker spillene har vært særdeles høy grad av skaperenes uprofesjonalisme, og de aller siste patchene gjør spillene om til "late beta" i beste fall. Biter ikker på det en gang til... med mindre noen med mye mer penger og kunnskaper tar over hele franchisen og gjør noen drastiske modifikasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...