Gå til innhold

Ønskelisten: Dette er Rolfs favoritter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel er ikke vannskelig å komme med ønsker, er vel heller problemet å vente med å få de oppfylt.

 

Jeg har selv noen ønsker:

Prisen er ikke akkurat det største problemet, men siden dette muligens ikke vil selges før slutten av året vertfall en del av dette, så må jeg nok vente lenge før prisen blir grei nok til man kan vurdere å kjøpe.

Lenke til kommentar

Har den LiPo laderen selv og er veldig fornøyd med den til mine behov. Men med tanke på at du skkert har flere batterier, og forskjellige batterier, så trenger du kanskje en som klarer flere batterier av gangen?

Denne har også USB-inngang som gjør at du kan koble den til PC'en og styre den med deres programvare. Lagre forskjellige profiler osv. Men dette programmet henger seg hver gang jeg prøver å få til noe... Har ikke prøvd å kjøre via telefonen enda, men får bare HÅPE at den appen funker bedre!

Lader alltid batteriene mine på 1C (3A) og det funker som bare det for meg. Tar ca en time per batteri å lade, så man bør planlegge litt før man skal ut og fly! :-)

Lenke til kommentar

Altså, det er kult å ønske seg ting, men det trenger virkelig ikke være så dyrt å more seg. Jeg ser for eksempel ikke vitsen med så dedikert ratt- og pedalsett om du bare spiller Euro Truck simulator. Syntes G27 var veldig dyrt, men rettferdiggjør det med å spille hundrevis av timer i F1, Assetto Corsa, WRC og andre bilspill. Skulle en rettferdiggjøre prisen for et 500RS, så måtte man jo vært delaktig i et simracing community.

 

4k prosjektor er sikkert konge det, men en prosjektor til 10k gir deg enormt mye bilde for pengene nå om dagen. Men hey, du kalte det drømmer for en grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...