Gå til innhold

Unboxing: Vi pakker ut Sonys nyeste toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg tror jeg jeg dauer ... nå lages det altså artikler om åpningen av små esker .. og alle synes det er helt topp .. hvor er det jeg misser poenget mon tro ..?

 

tilværelsens uutholdelige lettvintheter ..

 

unnskyld rantet, men men :closedeyes:

Lenke til kommentar

Støydempende headsett for mobil er ikke nytt.

"Årsaken er at teknologien som tar seg av fasevending av lyden sitter i telefonen.

Dette er en ny egenskap ved Xperia Z2. Vi kjenner ikke til andre telefoner som kan gjøre akkurat dette."

Det tilsvarende headsettet HPM-88 passet Sony Ericsson C905, C905a, K750, M600i, P1i, P990, P990i, Equinox TM717, W200i, W300i, W350, W518a, W580i, W600i, W710, W760, W810, W810i, W800, W900, W900i, W950i, Z310a, Z550, Z550a, Z710 and Z750.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vil støykanselleringen i disse ørepluggene fungere med sony xperia z1 compact?

 

Det er mulig støykanselleringen vil virke i enkelte Sony MP3-spillere med tilsvarende digital støyreduksjon, bilder av øreproppene og pluggen ser identisk ut med de jeg har fra før. Uansett vil de virke som tradisjonelle ørepropper i alt utstyr med 3,5mm jack.

 

Når man reiser på offentlige kommunikasjonsmidler er slik støyreduksjon genial, men den er farlig i trafikken.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Frobe: Jaggu har du rett. Det var en stund siden. Sony har tydeligvis hentet frem gamle triks igjen :)

 

Forskjellen er nok stor fra den gamle. Øreproppene var tilsvarende de som fulgte med gamle Sony MP3-spillere med analog støydemping, og de nye til Z2 ser likedan ut som nye MP3 med digital støydemping.

 

Jeg håper det kommer en Z2 Compact, da kjøper jeg et slik headset selv om jeg har det på MP3-spilleren fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg liker kanten på telefonen. Vet ikke om den faktisk er tykkere, eller om det er sølvfargen, men synes min Xperia Z Ultra ser betraktelig mer elegant ut.

 

Noen andre som er enige? (Se eventuelt bort fra den faktiske størrelsen på Ultraen, som nok er alt for stor for de aller fleste utenom meg)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...