Gå til innhold

Anmeldelse: Trials Fusion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg er ganske enig i anmeldelsen.

Det er synd det er så få flerspillerbaner. Antall baner virker å være færre generelt.

Skulle også at Skill Games var mer likt som i Trials HD og Evolution.

 

De satser vel på at folk kjøper det nedlastbare innholdet.

 

Og hvor i helsike er GIgatrack v2?!

 

Kjip utvikling.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig i anmeldelsen.

Det er synd det er så få flerspillerbaner. Antall baner virker å være færre generelt.

Skulle også at Skill Games var mer likt som i Trials HD og Evolution.

 

De satser vel på at folk kjøper det nedlastbare innholdet.

 

Og hvor i helsike er GIgatrack v2?!

 

Kjip utvikling.

 

Savner også virkelig å se Gigatrack 2. Husker han som lagde Gigatrack 1 sa i intervju at ha skulle lage Gigatrack 2 5 ganger så lang. Men sålenge den kommer i en fremtidig DLC så er jeg fornøyd. Er selv kun litt skuffet over at de banene som er i campaign er relativt korte baner.

 

Håper muligheten er blidd implementert iallefall for å lage mye lengre baner.

 

Med season pass kan vi forvente mulig 6 chapters til med nye baner. I tillegg så har Redlynx ikke akkurat lugget på latsiden med å gi ut baner til Trials Evolution. Mange baner de har gidd ut der gratis.

 

Tilslutt vil jeg nevne at sålenge editoren er bra og Redlynx gir ut mange fantastisk stilige ting i de fremtidige DLCn med i season pass så vil vi uansett få så mange baner som vi bare kan ønske oss og de kommer til å komme fra fansen.

 

Har selv brukt god tid i editoren til Trials Evolution ( iallefall på 360 ) så blir nokk å lage nån baner i fusion også.

Lenke til kommentar

Har lenge vært fan av Trials serien. Skulle gjerne kjøpt dette spillet, men det er bare en ting: Jeg finner ingen nettsider som selger Trials Fusion til Xbox 360. Noen som vet hvorfor?

 

Fordi det er et "Arcade" spill, som kun er tilgjengelig digitalt på xbox live, psn og pc.

Lenke til kommentar

Er det verdt å anskaffe over Trial Evolution? Jeg digger Trials spillene og støtter gjerne utviklerne med noen kroner men føler det går ganske kort tid mellom utgivelsene og jeg får nesten litt "Worms" følelse over det hele hvor de har et konsept jeg elsker men etter hvert begynner å pushe spill som egentlig har en reel lav verdi sammenlignet med forgjengeren.

 

Det jeg syntes høres fantastisk ut er jo editor, folk kan jo etter hvert lage noen syke baner som vil forlenge levetiden til spillet betraktelig. Men samtidig så mangler tydeligvis online multiplayer på PC-versjonen og da er strengtatt ikke spillet ferdigutviklet enda spør du meg. Online multiplayer er vel det jeg spiller 99% av tiden.

 

Samtidig så syntes jeg det lukter litt svidd når mange nevner at det er relativt få og ikke nødvendigvis så godt gjennomførte baner sammenlignet med tidligere titler, spesielt når jeg ser Season Pass til en temmelig stiv pris som skal garantere deg flere baner så sitter jeg med en lei følelse av at "javel ja, dere har med andre ord ikke lagt inn flere og bedre baner fordi dere ønsker å selge DLC".

 

 

 

Etter det jeg leser og har hørt så er det ikke så fryktelig mange nyvinninger å spore heller? Det er bedre grafikk (som mange finner i overkant distraherende og til dels unødvendig) men selve gameplayet er egentlig nøyaktig der hvor det har vært hele tiden så egentlig det eneste store nye er editoren? Er dette verdt å anskaffe for en som liker å ta seg litt alkohol mens man rager over Skype i duell med en kompis fra tid til annen, eller er egentlig Trials Evolution et like bra spill så man kaster bort 200kr på ingenting?

Lenke til kommentar

Trials er som før egentlig og tre achievements per bane gir mye replayability og er ei stor forbedring, men det er et par ting som drar det ned denne gangen. FMX-systemet gir meg lyst å møte opp på neste RedLynx møte med balltre. Fram til launch skulle det være separat fra trials-gametypen...men de har visst bestemt seg for at de hadde for få baner eller noe sånt, og lagt det til i Career mode (sammen med skillgames, noe som også er bullshit, men jeg hater ikke skillgames så mye som FMX). At jeg må lide meg igjennom FMX-banene til jeg får gold/plat irriterer meg så grenseløst at jeg ville trukket spillet 3 karakterer bare pga det. "Men du må jo ikke ha gold i alt" sier du? Tror du folk bruker timesvis for å meste en bane i Trials uten grunn? Det er sånn denne spilltypen fungerer, og hva som gjør den bra. Folk kjører ikke bare igjennom tracks til de har fått bronse, og går "oi, det her spillet var kort, jaja, jeg er vel ferdig nå".

 

At anmelder synes "Tilskuddet (FMX) er likevel finurlig og fungerer godt." er helt ubegripelig for meg, det tar Trials vekk fra trials, og over til "gjør x triks i lufta for poeng"-spilltypen. Trials er populært pga av trials, og jeg tror neppe du kan nevne et spill av sistnevnte spilletype som hele tatt registrerer på samme skala som populariteten til trials.

 

FMX gjør meg sint.

Lenke til kommentar

Trials er som før egentlig og tre achievements per bane gir mye replayability og er ei stor forbedring, men det er et par ting som drar det ned denne gangen. FMX-systemet gir meg lyst å møte opp på neste RedLynx møte med balltre. Fram til launch skulle det være separat fra trials-gametypen...men de har visst bestemt seg for at de hadde for få baner eller noe sånt, og lagt det til i Career mode (sammen med skillgames, noe som også er bullshit, men jeg hater ikke skillgames så mye som FMX). At jeg må lide meg igjennom FMX-banene til jeg får gold/plat irriterer meg så grenseløst at jeg ville trukket spillet 3 karakterer bare pga det. "Men du må jo ikke ha gold i alt" sier du? Tror du folk bruker timesvis for å meste en bane i Trials uten grunn? Det er sånn denne spilltypen fungerer, og hva som gjør den bra. Folk kjører ikke bare igjennom tracks til de har fått bronse, og går "oi, det her spillet var kort, jaja, jeg er vel ferdig nå".

 

At anmelder synes "Tilskuddet (FMX) er likevel finurlig og fungerer godt." er helt ubegripelig for meg, det tar Trials vekk fra trials, og over til "gjør x triks i lufta for poeng"-spilltypen. Trials er populært pga av trials, og jeg tror neppe du kan nevne et spill av sistnevnte spilletype som hele tatt registrerer på samme skala som populariteten til trials.

 

FMX gjør meg sint.

 

Jeg er Trialsfan og synes både pris og spill er veldig bra. Kan ikke se noe annet spill til kr. 300,- jeg kommer til å bruke like mange timer på.

 

liker godt FMX og kan ikke se hva som er så ille med å gjøre noen kule tricks i luften. Vanskelig, ja, men man blir fort lei av spill som er enkle.....

 

Banene er superbra og mange forskjellige måter å kjøre de på. 3 Challenges i hver bane er veldig bra tilskudd. Man får melding når en venn har slått en tid er bra tilskudd. Ninjabaner etter hver extrembane er et bra tilskudd.

 

Annenhver måned frem til mai neste år vil det komme nye baner+++ i tillegg til tournaments, forskjellige onlinemodes, nye sykler og mye annet gratisinnhold. Så at det er en temmelig stiv pris må jeg si meg uenig i.(til RamGuy).

 

Adder gjerne folk som spiller Trials på XboxOne..

Lenke til kommentar

Annenhver måned frem til mai neste år vil det komme nye baner+++ i tillegg til tournaments, forskjellige onlinemodes, nye sykler og mye annet gratisinnhold. Så at det er en temmelig stiv pris må jeg si meg uenig i.(til RamGuy).

 

Adder gjerne folk som spiller Trials på XboxOne..

 

 

Må bare understreke at jeg satte spørsmålstegn ved verdien, jeg har overhode ikke nok erfaring eller noe grunnlag for å si noe som helst om hvorvidt det er verdt pengene eller ikke enda.

 

Når det er sagt så skaffet jeg like så greit Trials Fusion Deluxe Edition på Steam for 10 minutter siden!

Lenke til kommentar

Fordi det er et "Arcade" spill, som kun er tilgjengelig digitalt på xbox live, psn og pc.

Em, nei? Fikk i dag spillet i fysisk form i posten? Hvis ikke, hva er det her, da?

 

DRD7whH.jpg

Alltid lurt å sjekke fakta før man skriver noe.

 

Dette innlegget har blitt redigert av H4rd, på grunn av: Feil med tag/innbyggekode (som det heter så fint på norsk) i spoileren slik at kun URL'en til Imgur bildet ble vist. Nå er det et bilde "limt inn".

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...