Gå til innhold

Satser på Android – dropper Google+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm synes jo Google+ er bedre teknisk enn Facebook, men bruker det ikke selv nei så mye. Håper Hangouts for Android blir mye kjappere å SMSe med, for den henger noe grønngræsli. Elegant at SMSene lagres automatisk i Gmailen (selv om det fins tredjepartsløsninger). Håper også at Picasa, Google photos og alle bildeløsningene snart begynner å funke slik de burde gjort fra starten (alt lastes opp, alt ligger i Drive, alt kan sees på alle enheter).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Google+ burde åpne opp for å hente innhold frå andre sosiale nettverk. Google+ er ei betre plattform som gir deg betre kontroll over dine personnettverk, men så lenge dei fleste bruker Facebook så er det ikkje så stor aktivitet på g+.

Idieellt sett så hadde eg foretrekt å organisere mine nettverk og brukt Google+ som hovedplattform dersom eg kunne henta ein del av innholdet frå Facebook og instagram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elegant at SMSene lagres automatisk i Gmailen (selv om det fins tredjepartsløsninger).

 

Gjør de? Hvor og hvordan? Jeg bruker SMS Backup+ i dag, men om det kan gjøres uten 3. part ville jo det kanskje være et bedre alternativ.

 

Fortsetter nok med kun MMS da jeg knapt kan huske å ha fått en SMS verdt å ta vare på siden jeg fikk min første mobiltelefon... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

syns G+ er mye bedre en FB, men alle jeg kjenner har jo bare FB eller ingenting....

 

og FB blir mindre og mindre brukt bak ungdommer, 70% av vennene mine er klassekamerater og resten 30% er onkler/tanter/foreldre og ser selv at 30%gruppen poster 2x så mye som 70% gruppen.

 

skulle ønske bare alle jeg kjenner begynte å bruke G+....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som det kan leses av kommentarene her, virker det som at de (oss) som bruker G+ er i hakket med interessert i mobil (Og da naturligvis Android) enn andre.

Jeg må nesten si at jeg liker G+ bedre enn andre sosiale nettverk, primært pga. integreringen i Android.

Har også blitt fan av autolagring av bilder. Alltid backup, og kun jeg som kan se bildene - er jo genialt.

Synd det ikke er flere som ser potensialet :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...