Gå til innhold

Feature: Modifikasjonene som gjør Skyrim til de kåtes lekeplass (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes ikke dere burde bruke naken bilder på forsiden, for folk som er på arbeid :)

 

Folk som er på arbeid burde arbeide og ikke sløse vekk tiden på internett.

 

All jokes aside, Halvparten av de som spiller Elder Scrolls gjør det for og leve seg inn i verdenen, og lager sin egen bak historie som de sikkert har brukt 1 måned på. Da er det ikke rart alle disse realistiske moddene kommer fram, de vil ha realitet i spillet. Se på Game Of Thrones f,eks

men de samme folkene kan ha litt rare fantasier som Giant boobs og ja...... det over.

 

Folk er rare.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Skyrim (hele TES for den saks skyld) er genialt mht. mods. Slikt gjør spillet til den verden du selv ønsker, hva det enn måtte være. "Seksualisering" er bare en greie.

 

Jeg fatter ikke at noen kjører disse spillene på konsoll, med vanilla er du bare bittelitt på vei. Mods gjør det til din helt egne greie og timevis med morro.

Lenke til kommentar

Takk, fikk meg en god latter da jeg leste artikkelen. :D Har selvsagt testet en og annen nude-patch opp gjennom årene, men dette var syke saker. Hvem fanken ønsker å bli voldtatt av en hund eller hest? :p

 

Litt mer seriøst er jeg litt skuffet over disse moddene. Bildet på førstesiden sier vel nok: Det er veldig vanskelig å få en nude-patch som faktisk ser realistisk ut. Jeg ser ingenting sexy med pupper store som vannmeloner, eller som spretter i timesvis etter at dama har stoppet å gå. Mer realisme hadde helt klart vært å foretrekke for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...