Gå til innhold

Disse tre tingene ønsker jeg meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint å se at extra-inntektene går til kvalitetssikring av artiklene deres. Oh wait...

 

Er dette en "Ekstra"-artikkel?

 

Stor selvmotsigelse i innlegget ditt, når det tydeligvis er innlegget ditt som trenger kvalitetssikring ;)

 

Hva om de hadde noe tid til overs og skrev denne artikkelen på ledig tid? Syntes det er en fin tanke jeg, for det underholdt meg i tiden jeg brukte på å lese den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Fint å se at extra-inntektene går til kvalitetssikring av artiklene deres. Oh wait...

 

Er dette en "Ekstra"-artikkel?

 

Stor selvmotsigelse i innlegget ditt, når det tydeligvis er innlegget ditt som trenger kvalitetssikring ;)

 

Hva om de hadde noe tid til overs og skrev denne artikkelen på ledig tid? Syntes det er en fin tanke jeg, for det underholdt meg i tiden jeg brukte på å lese den.

De har ørten produkter å teste og mange reportasjer de kan skrive (base se på TheVerge). Å ha en slik reklamebasert Se & Hør artikkel, er jeg noe enig i at er totalt unødvendig. Skal alle få sin personlige ønskeliste publisert på Norges største IT-nettsted?

 

Forøvrig yter GTX 780 4% dårligere enn R9 290, og er 500 kroner dyrere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan nevne noen av mine:

 

- Dell U2414H, kanskje en av UHD-modellene til Dell. Her får du en nydelig skjerm med et like nydelig bilde. Koble opp med DisplayPort, USB, HDMI - hva du måtte trenge. Nyt filmer og kos deg med spill!

 

- Corsair Vengeance K70 (svart selvfølgelig).

 

- eVGA GeForce GTX Titan Black Hydro Copper (eller Classified med EK-blokk), selv om luftkjøleren deres også har blitt veldig god nå

 

 

Fine produkter der spesielt skjermen gir mye for pengene og vil påstå det samme for tastaturet. Ble imponert etter å ha prøvd dem.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Hei. Litt rettskrivingshjelp er på sin plass.

 

Det har sneket seg inn en tastefeil i slutten av teksten. Du har skrevet ?mint? der du mener å si ?minst?.

 

Langt mer alvorlig er at du i teksten blander infinitivsmerket å og den sideordnende konjunksjonen og.

 

?når jeg sitter å spiller?

 

Dette er noe som ikke burde skje, selv ikke i teknologipressen.

 

En god test du kan benytte om du finner dette vanskelig er å sette de to infinitivene i preteritum (fortid). I ditt eksempel blir dette ?han satt og spilte?. Da ser du klart at det dreier seg om to sideordnede handlinger.

 

Lykke til videre,

Hilsen Erlend

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt neste skjermoppsett er garantert en stykk 21:9 skjerm.

Det er så uendelig mye bedre å se på enn et flerskjermsoppsett. Sjekk ut LG 34UM95.

http://www.lg.com/uk/monitors/lg-34UM95

 

Kompatibilitet er ikke helt der enda, men det kommer, og jeg kommer ihvertfall til å kvitte meg med mine to 24" skjermer.

 

Hvis jeg skulle ønske meg noe så blir det nok en slik en, pluss muligens et par 290X eller Titan Black med tilhørende vannblokker, bare for å ta'n helt ut.

Lenke til kommentar

 

Fint å se at extra-inntektene går til kvalitetssikring av artiklene deres. Oh wait...

Er dette en "Ekstra"-artikkel?

 

Stor selvmotsigelse i innlegget ditt, når det tydeligvis er innlegget ditt som trenger kvalitetssikring ;)

 

Hva om de hadde noe tid til overs og skrev denne artikkelen på ledig tid? Syntes det er en fin tanke jeg, for det underholdt meg i tiden jeg brukte på å lese den.

 

Nei, men skal gratisartiklene fremstå som drit skrevet av en 10åring kun fordi de er gratis? Er det sånn at kun ekstra-artiklene skal ha kvalitetssikring? Enhver idiot skjønner at hvis du bygger om en artikkel, så må du også skrive om mye av en den. Du kan ikke flytte innledningen til siste del av artikkelen, uten å skrive en ny innledning.

 

Ekstra-inntektene skal sørge for at tek.no-nettverket kan gi ut artikler av kvalitet. Noe de til dags dato ikke klarer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...