Gå til innhold

Vil redde liv med SMS-sperre i bil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan mener de at dette skal fungere hvis en passasjer kobler seg til carplay, kan ikke passasjeren skrive sms siden han/hun er koblet til funksjonen? Ellers et flott tilltak, men trur nok at andre ting kommer til å ta over for sms (for de som enda bruker det) da, som f.eks. snapchat, facebook messenger osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Hvordan mener de at dette skal fungere hvis en passasjer kobler seg til carplay, kan ikke passasjeren skrive sms siden han/hun er koblet til funksjonen? Ellers et flott tilltak, men trur nok at andre ting kommer til å ta over for sms (for de som enda bruker det) da, som f.eks. snapchat, facebook messenger osv.

 

tror neppe snapshat eller facebook messenger kommer til å ta over for sms, større sjangs for at skype/Hangouts gjør det.

 

jeg nekter å bruke Facebook messenger hovedgrunnen er at det er en egen app, og komer til å forstette å ikke bruke det.

 

hvis jeg får valge med å bruke det og slette Facebook profilen min forever, velger jeg det siste.

Lenke til kommentar

tror neppe snapshat eller facebook messenger kommer til å ta over for sms, større sjangs for at skype/Hangouts gjør det.

 

Poenget var vel bare det at andre ting kan brukes i stedet for SMS og vil være minst like distraherende - ja og hvordan passasjerproblemet skal løses (at passasjerer skal få bruke alle funksjoner) skal jo bli spennende å se...
Lenke til kommentar

Lag nå endelig en løsning hvor man kan tale til mobiltelefonen for å få bokstavert inn SMS-meldingene, altså ordgjenkjenningsteknologi.

 

Det hadde nå gjort hverdagen enklere. Den der forbudsløsningen der har jeg ikke helt tro på. Folk velger kanskje heller Android-telefoner som står åpne som alternativ til Iphones. "Just my 2 cents" ..


Påstår de kommer med oppfinnelse som vil redde liv, tar patent på den og holder den for seg selv.

- Apple! Saving the world.

 

Dagens beste innlegg. Bra poeng :)

Lenke til kommentar

Talegjenkjenning i mobiler er da allerede vanlig? AtW

 

Ja jeg vet. Men utbredelsen, eventuellt hvor vidtspredt er bruken nødvendigvis blitt. Folk er ofte vanedyr, og da er tasting som man er vant til det mange tyr til. Slik tolker jeg brukere av mobiltelefoner.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...