Gå til innhold

Racingspelet Project CARS kjem i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg. :wee:

 

Utrolig fartsfølelse! Ser fantastisk ut :) Må vel skaffe G27 til det her..

 

Skal du kjøpe nytt så ville jeg anbefalt deg å sett på andre alternativer, spesielt om du bare skal bruke det til PC. Fordelen med G27 er at det er lett modbart og støtter PC og PS3 ut av boksen. Men det er gammelt og dårligere enn konkurrentene. :)
Lenke til kommentar

Styr unna g27 vist du har råd til noe litt dyrere. Thrustmaster t500rs for eksempel. Eller fanatec.

Jepp, har G27 selv og selv om rattet er solid så er det mye plastikk. Levetiden er vel heller ikke den beste. Skal man a G27 så er det et must å "modde" girkonsollen. Det er ikke et dårlig ratt, men konkurrentene har for lengst gått forbi. Du får andre rattsett som er bedre til samme pris. Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Har vært med på testinga av denne i snart et år... På tide at det kom en dato for release. Sluttet å teste det for noen måneder siden så jeg kan nyte simulatoren fullt ut når det kommer. Det var fett når jeg starta og ga bakoversveis for hver update.

 

Nurburgring her er noe av det mer krevende jeg har testa i bilspill (og mest realistiske jeg har sett) G27 eller lignende er å anbefale på det sterkeste. Har ikke testet det med pad.. Gleder meg som ett barn til den kommer.

Lenke til kommentar

Har vært med på testinga av denne i snart et år... På tide at det kom en dato for release. Sluttet å teste det for noen måneder siden så jeg kan nyte simulatoren fullt ut når det kommer. Det var fett når jeg starta og ga bakoversveis for hver update.

 

Nurburgring her er noe av det mer krevende jeg har testa i bilspill (og mest realistiske jeg har sett) G27 eller lignende er å anbefale på det sterkeste. Har ikke testet det med pad.. Gleder meg som ett barn til den kommer.

Lenke til kommentar

 

Styr unna g27 vist du har råd til noe litt dyrere. Thrustmaster t500rs for eksempel. Eller fanatec.

Jepp, har G27 selv og selv om rattet er solid så er det mye plastikk. Levetiden er vel heller ikke den beste. Skal man a G27 så er det et must å "modde" girkonsollen. Det er ikke et dårlig ratt, men konkurrentene har for lengst gått forbi. Du får andre rattsett som er bedre til samme pris.

Hvilke andre ratt mener du er bedre til samme pris? Driver og ser etter nytt ratt (har Logitech formula force EX), og har sett tester av G25, G27 og Thrustmaster T500RS. T500RS koster 1500,- mer enn G27, og det syns jeg blir for dyrt. Hvilke andre alternativer finnes? Fanatec?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...