Gå til innhold

Derfor fjerner du dem som Facebook-venner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjerner venner som har bursdag - Gadd ikke sette meg ned å rydde i vennelisten så da er det lettere å se hvem som har bursdag og har jeg ikke noe særlig kontakt med bursdagsbarnet fjerner jeg vedkommende som venn. Begynte med dette i mai i fjord så snart ferdig! :fun:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Dersom noen skriver om politikk og religion på en saklig måte spiller det ikke mye rolle for meg om jeg er uenig i det som skrives, men folk kan fort bli litt ekstreme og usaklige i alle retninger.

Personlig har jeg foreløpig kun fjernet ekstreme vaguebookere, har virkelig ikke sansen for slike.

Lenke til kommentar

Fjerner venner som har bursdag - Gadd ikke sette meg ned å rydde i vennelisten så da er det lettere å se hvem som har bursdag og har jeg ikke noe særlig kontakt med bursdagsbarnet fjerner jeg vedkommende som venn. Begynte med dette i mai i fjord så snart ferdig! :fun:

 

Sletter du de på burdsagen sin, eller noen dager etter? Kan bli litt bittert visst du gjør det på dagen :p

Lenke til kommentar

Fjerner venner som har bursdag - Gadd ikke sette meg ned å rydde i vennelisten så da er det lettere å se hvem som har bursdag og har jeg ikke noe særlig kontakt med bursdagsbarnet fjerner jeg vedkommende som venn. Begynte med dette i mai i fjord så snart ferdig! :fun:

 

Slettet heller facebooken min. gikk mye fortere.

Lenke til kommentar

Min feed er så fylt av memes, reklame pga venners likes, uinteressante bilder, vage oppdateringer osv., at jeg setter pris på de som faktisk mener noe om samfunnet, som faktisk har en mening og tør å ytre den. Jeg kan være uenig, men det er uansett mer interessant enn mye annet, og viser et engasjement og ikke bare et zombieforhold til verden rundt en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Facebook vil ikke informere om slikt, så ja..

 

Jeg tenkte mer slik at hvis det å bli fjernet fra noens vennelister oppleves som såpass sårende for folk, hvorfor vil de da installere et verktøy som forteller dem når noen fjerner dem fra sin venneliste?

 

Hvis Facebook ikke informerer om dette i utgangspunktet, så er det jo ikke noe problem med mindre man selv aktivt gjør det til et problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Facebook vil ikke informere om slikt, så ja..

Jeg tenkte mer slik at hvis det å bli fjernet fra noens vennelister oppleves som såpass sårende for folk, hvorfor vil de da installere et verktøy som forteller dem når noen fjerner dem fra sin venneliste?

 

Hvis Facebook ikke informerer om dette i utgangspunktet, så er det jo ikke noe problem med mindre man selv aktivt gjør det til et problem.

Bra sagt haha

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...