Gå til innhold

Bekreftet: Netflix blir dyrere i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fram til det blir noen konkurser i enkelte mellommenn så blir ikke Netflix aktuellt her i gården, den norske ligger for langt etter og sutringen om VPN / DNS hacks for å få USAsk gjør ikke saken det spor bedre.

Men men, disse pengene går nok i Comcast sine lommer, samt Telenor etter deres "trafikksutring" som egentlig betyr at deres eget tilbud på TV / serie siden er for dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker Netflix hver eneste dag, så jeg betaler i grunn det som må til. Benytter også DNS tjeneste for å bytte på landene som Netflix har en katalog. Forventer dog at de står sterkere i lisensavgjørelser med mer penger i kassen.

 

Vi sitter uansett igjen med en eldgammel modell som kaster Netflix og andre streamingtjenester bakerst i køen på nytt innhold. Det må endre seg!

Lenke til kommentar

Problemet er at Netflikkerne er ikke der hvor de burde være ennå, så noen stor vekst i "lovlige" former vil de ikke få på en god stund, vi må ha ett norsk konkursras av mellommenn før det kan bli noen endring.

Og når MAFIAA gutta ikke har noen mellommenn lengere, så må de konkurrere direkte med piratene på vare kvalitet og valgmuligheter (Filmkvalitet og undertekster feks)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da betaler jeg heller 49,- i måneden for en god VPN og hopper på TPB-toget, eller så fortsetter jeg med 79,- på Viaplay som har LANGT bedre innhold og kvalitet ^^

 

Ser man bort i fra leiefilmene så deler jeg egentlig ikke din mening om at innholdet er bedre, eller at kvaliteten er bedre.

 

For det første har ikke Viaplay komplette serier, slik at om jeg ikke får med meg starten på en serie, så er det faktum at serien ligger der ubetydelig. Jeg gidder ikke starte på episode 13 i sesong tre for å si det sånn. Den tekniske løsningen på selve nettstedet er også langt dårligere, selv om den har blitt bedre. En annen fordel er muligheten til å legge til en barnekonto på netflix, slik at de kun ser barnefilmer.

 

Og ja, jeg betaler for begge.

 

Snakker man holdbarhetsdato på innhold er det ingen som slår PopcornTime, selv om den tekniske løsningen er litt shabby enda.

Lenke til kommentar

glad jeg sa opp netflix for noen dager siden.

Har nesten ikke brukt det i senere tid og syns egentlig at tilbudet deres er ganske dårlig. med tanke på hvor sent dem oppdaterer serier og div..

 

Må si meg enig der. Kommer ikke tilbake til Netflix før de fjerner region sperren de har. Den Norske varianten er ikke mye å skryte av. Vet at det er ganske enkelt å ordne en Amerikansk versjon, men det bør ikke være nødvendig synes jeg.
Lenke til kommentar

Ingen som fikk med seg den lille detaljen om at de ikke drar en canal digital, men at den nye prisen KUN gjelder nye kunder?

 

 

 

- Hvis vi velger å rulle ut noen form for oppdeling, eller gjør andre slike endringer, vil alle som er medlemmer i dag beholde sine nåværende goder til samme pris i minst to år.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...