Gå til innhold

Ikke lenger «like bra»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes de kan ta med seg alle disse 4G tibyderne som ikke klarer å levere over 10Mbit på en vanlig dag. One Call har fullstendig rett i at deres 3G er like bra som den råttne 4G greierne Netcom og Telenor driver med.

 

Tja, jeg måler mellom 17-20 Mbit på Netcom sin 4G her i Horten, som ja ikke er maks, men det er da mer enn de 10 Mbit som du påstår. (Det er forøvrig begrenset av abb. ved 20 Mbit)

Lenke til kommentar

 

Synes de kan ta med seg alle disse 4G tibyderne som ikke klarer å levere over 10Mbit på en vanlig dag. One Call har fullstendig rett i at deres 3G er like bra som den råttne 4G greierne Netcom og Telenor driver med.

Tja, jeg måler mellom 17-20 Mbit på Netcom sin 4G her i Horten, som ja ikke er maks, men det er da mer enn de 10 Mbit som du påstår. (Det er forøvrig begrenset av abb. ved 20 Mbit)

 

Jeg har "ubegrensa" (aka gammelt) abo fra Chess, og jeg får stort sett 10-22mbit i snitt på målingene, alt etter hvilket speedometer jeg bruker. Utstyret mitt skal tåle 150/75Mbit. Og med 10-22 så er man såvidt ute av 3G land.

Lenke til kommentar

Synes de kan ta med seg alle disse 4G tibyderne som ikke klarer å levere over 10Mbit på en vanlig dag. One Call har fullstendig rett i at deres 3G er like bra som den råttne 4G greierne Netcom og Telenor driver med.

Nei, det har de ikke. Og her beviser du egentlig bare inkompetansen din. One Call kundene er strupet langt lavere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Synes de kan ta med seg alle disse 4G tibyderne som ikke klarer å levere over 10Mbit på en vanlig dag. One Call har fullstendig rett i at deres 3G er like bra som den råttne 4G greierne Netcom og Telenor driver med.

Nei, det har de ikke. Og her beviser du egentlig bare inkompetansen din. One Call kundene er strupet langt lavere.

Så onecall har struping på hastigheten på 3G linjen sine? :p

Lenke til kommentar

 

 

Synes de kan ta med seg alle disse 4G tibyderne som ikke klarer å levere over 10Mbit på en vanlig dag. One Call har fullstendig rett i at deres 3G er like bra som den råttne 4G greierne Netcom og Telenor driver med.

Nei, det har de ikke. Og her beviser du egentlig bare inkompetansen din. One Call kundene er strupet langt lavere.

Så onecall har struping på hastigheten på 3G linjen sine? :p

 

 

Ja. Jeg klarte å få ut maks 4 Mbps med One Call under Telenor sitt nett mens jeg fikk 12 Mbps med Djuice under meget gode dekningsforhold. Ble så overrasket at jeg skiftet til Djuice etter kun en uke under One Call.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

 

 

 

Synes de kan ta med seg alle disse 4G tibyderne som ikke klarer å levere over 10Mbit på en vanlig dag. One Call har fullstendig rett i at deres 3G er like bra som den råttne 4G greierne Netcom og Telenor driver med.

Nei, det har de ikke. Og her beviser du egentlig bare inkompetansen din. One Call kundene er strupet langt lavere.

Så onecall har struping på hastigheten på 3G linjen sine? :p

 

 

Ja. Jeg klarte å få ut maks 4 Mbps med One Call under Telenor sitt nett mens jeg fikk 12 Mbps med Djuice under meget gode dekningsforhold. Ble så overrasket at jeg skiftet til Djuice etter kun en uke under One Call.

 

Det var jeg ikke kalr over. Men det gjør ikke de andre noe bedre. Ingen leverer hva de lover, hverken OneCall eller noen andre.

Lenke til kommentar

 

Forbrukerombudet vedgår at 3G i mange tilfeller har høyere hastigheter enn 4G, men mener likevel at det blir galt å gi inntrykk av at de to tjenestene har samme innhold.

 

Hva er det de klager over ?

3G er ikke , og kommer aldri til å bli det samme som 4G

 

 

onecal her også kuttet ut "billigere" og bruker nå "billig"

 

 

Hvem er det som har de mest fornøyde kundene onecal eller talkmore, som begge påstår

Lenke til kommentar

 

 

Forbrukerombudet vedgår at 3G i mange tilfeller har høyere hastigheter enn 4G, men mener likevel at det blir galt å gi inntrykk av at de to tjenestene har samme innhold.

 

Hva er det de klager over ?

3G er ikke , og kommer aldri til å bli det samme som 4G

 

 

onecal her også kuttet ut "billigere" og bruker nå "billig"

 

 

Hvem er det som har de mest fornøyde kundene onecal eller talkmore, som begge påstår

 

De har begge 76, dvs i praksis like. Pga feilmargin vil man aldri få 100% sikkert.

Endret av Rusher
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...