Gå til innhold

Se de heftige spesialknepene i Ultra Street Fighter IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at dere skriver om USFIV. :)

 

Jeg vil gjerne rette litt på artikkelen. Det har vært kjent en stund at USFIV blir gitt ut for digital distribusjon for konsoller i juni, og til Steam på PC i august. Dette ifølge Combofiend som er ansatt hos Capcom. Det kan og nevnes at spillet er sluppet løs i japanske arkadehaller allerede. :)

 

Stusset og over at dere skriver lite har vært vist av spillet tidligere, da utviklerne har vært veldig imøtekommende på akkurat dette punktet og stilt opp med utviklerversjoner av spillet på alle større turneringer den siste tiden.

 

Edit: Stiller likegodt med en engelsk versjon av den første videoen, for de av oss inkludert meg som ikke er de stødigste på japansk. :)

 

Endret av Couchfighter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker også at dere skriver om fightere. Hadde vært kult om e-sportdelen også skrev om turneringer i slike spill, for det er en nisje ingen andre mainstreammedier i Norge dekker skikkelig.

 

En artikkel om EVO hadde for eksempel vært en ide. Dere hadde en i fjor, men den kom ikke før turneringen var over.

Endret av Endeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker også at dere skriver om fightere. Hadde vært kult om e-sportdelen også skrev om turneringer i slike spill, for det er en nisje ingen andre mainstreammedier i Norge dekker skikkelig.

 

En artikkel om EVO hadde for eksempel vært en ide. Dere hadde en i fjor, men den kom ikke før turneringen var over.

 

Støttes! Med mulig unntak av Round1ko fins det knapt organiserte FGC's i landet såvidt jeg vet om, men det er nok mange fler rundt om som ville vært glade for dekning av denne typen e-sport, kanskje også blant folk som ikke er opptatt av å spille denne typen spill selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...