Gå til innhold

– Jeg gir blaffen i om Titanfall går med overskudd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det er to bokstaver som gjør at jeg ikke kjøper dette, EA :D

Utdyp gjerne...
Det er ikke nødvendig.

Mange som er imot EA av prinsipielle grunner. Deres spill historie består jo uheldigvis av mye uærlighet. Ja jeg vet det er vanlig i denne bransjen, men hvis ser bort fra ødelagte lanseringsprodukter kan man også se på alle de seriene og studioene de ellers har kjørt i grøfta. For min kan jeg skjønne dette hver gang jeg tenker på Westwood studios eller spillserien Battle for Middleearth som de har gitt elendig service på. En ting er at de ikke vil selge spillet på Origin, men at de ikke skal la GoG selge det heller, ja det tar kaka.

Jeg må også presisere at dette ikke representerer mongomann eller stormwolfs sine meninger, men en som er skeptisk til EA og forstår at andre boikotter eller holder seg unna dem.

Endret av SmileyT
Lenke til kommentar

Selvfølgelig bryr han seg ikke, ea solgte rettigetene til ms for exclusivity med en nice wad of cash, noe som Drew McCoy sikkrt fikk en god chunk av.

 

Mulig jeg misforstår, men MS eier jo ikke rettighetene på titanfall, de tilhører fortsatt Respawn og jeg vil tippe at EA og de deler på kaken. Microsoft får jo penger uansett for hver solgte spill enhet på deres konsoller.

Lenke til kommentar

"? Jeg gir blaffen i om Titanfall går med overskudd"

 

Hadde bare verden vært så enkel.

Hvis spillet ikke hadde gått med overskudd, hvem skulle da finansiert utvikling av nye spill? Ihvertfall ikke EA, ihvertfall ikke noen som investerer kapital med mål om å tjene på det.

 

Det er populært å late som det motsatte, men overskudd er alfa omega for overlevelse i et risikofylt marked. McCoys løgner preller av meg som vann på gåsen.

Lenke til kommentar

vanskelig og tro på når lydfilene er så amatør messig og svaret var så falskt. og useriøst .spesielt når folk med monster pc mister FPS pågrunn av lydfilene som ikkje har hatt etterbehandling.

 

men hva seier man ikkje i dag når det er over 5-6 siffra tal i penger for og seie noen ord?

Kritikken mot TF og lydfilene er jo at de ikke er komprimerte. Å komprimere filene ville bety at maskinene må pakke dem ut hver gang de skal brukes, noe som gjør jobben med å kjøre spillet tyngre for eldre tregere maskiner.

 

Den eneste negative innvirkningen dette valget i seg selv har er at spillet tar mer plass på harddisken, det blir ikke tyngre å kjøre, snarere tvert imot.

 

Mitt inntrykk av TF er at de er et av de nyere skytespillene med minst FPS drops...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...