Gå til innhold

[Løst] Minecraft oslo mediveal åpner


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen og etter tre år nå med minecraft bygging tar jeg opp et av de populære prosjektene fra 2011. Den danske minecraft byggeren Lord Occam startet på et prosjekt kalt "the port of Hambeck". Denne mappen ble veldig etter spurt og etter en lang tid med masing om å legge den ut sa han endelig ja. Men som tiden gikk ble han gift og fikk en datter. dette førte til at han glemte å legge det ut. nå tre år senere tar jeg opp prosjektet får å gjøre det ferdig og bygge mer. Jeg vil så legge den ut som download fil og som server som de som vil kan joine. Dette er en medieval server og handler om å egentlig bare leve ett liv som de gjorde på 1300-tallet. For eksempel: lage/joine byer og sette opp allianser og handels avtaler. Det er pvp så man kan gå til krig mot hverandre vis man vil. Denne mappen er etterspurt i mange andre land også spesielt i Storbritannia så dette kommer til å bli supert. Bare for å si det byer må ha minst 4 personer boende der ellers får den ikke by status. Du kan ikke bli konge av ett folk på fire, da må det minst være 10 stykker som bor i byen. Men man kan bli utnevt som lord i byen, også når det bare er fire.

 

Så her kommer jeg til å legge ut informasjon om serveren og hvor langt jeg har kommet. Besøk gjerne siden til Lord Occam på denne linken her: http://www.minecraftforum.net/topic/637434-the-port-of-hambeck/

Dere vil se at jeg holder samme bygge stil som han, den er litt enkel og u-prof men det er litt av sjarmen til byene. :)

 

Jeg tar gjerne i mot kommentarer. ;)

Endret av Simunic_Gamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...