Gå til innhold

Slik gikk det da han hamret løs på sin nye Galaxy S5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det gikk bra!

Nikkel-kadmium-batterier bruker kalilut som elektrolytt. Kalilut er en sterk base som jeg helst ikke ville fått på meg!

 

Noen som vet om det kan være knallgass [ H2(g) + O2(g) ] blandt gassene som ble utskilt? Eller hva som freste ut av batteriet?

 

Glem det! SGS5 bruker selvsagt Litium-ionbatteri...

 

Sorry!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

imponerende solid mobil, men er i grunn ikke noe fan av å ødelegge ny kostbar teknologi. Disse blir testet grundig av produsentene, slik at dette er helt unødvendig.

 

Produsentene får offentliggjøre sine resultater da så slipper du dette.

Eller vi kan få en Euro NCAP for mobiler, krav om krasjtesting før salg :D

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikkje noko imponert, ganske standard kvalitet. Dårleg plast slik at plasten vil bli ripete og stygg viss ein ikkje behandlar den veldig fint. Glaset vil sannsynlegvis knuse om ein misser den på på asfalten med skjermen ned.

 

Er det så sannsynlig? Min erfaring er at de fleste mobiler tåler det uten knust glass.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser virkelig ikke poenget med en slik test, med mindre det er ment som ren underholdning. Uten noen standardisering overhode, er det klin umulig å si hvor mye denne mobilen tåler sammenlignet med andre mobiler. Hvorfor det skal være interessant å vite hvor mye en kan skjære i mobilen med en skarp kniv er også tapt på meg. Det er i hvert fall ikke noe mine telefoner pleier å bli utsatt for.

Lenke til kommentar

"Torturforsøk endte på overraskende vis."

 

Slutten er kun overraskende hvis man ikke har peiling på moderne mobiler og lithium-batterier, men det er kanskje disse som er målgruppen for Teknofil?

 

Artikler hos Tek som går litt mer i dybden blir merket "Ekstra", vær så snill å merke artikler med selvfølgeligheter som denne med "Lett" eller "Ukeblad".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...