Gå til innhold

Microsoft vil gi bilen din Metro-fliser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Vil heller ha en bil med metro filser en apple... Kunne ha kjøpt en bil med Microsoft fliser, men hadde aldri kjøpt en bil med apple i selv om jeg fikk 10% rabatt....

Det beste hadde hvert hvis Google kommer med en Android til biler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Håper ikke bilbransjen går i fella å gjør disse systemene fullinntegrerte i bilen. Det at Volvo skal ha fra Apple men de bør jaggu tilby fra de som er leverer systemer til bil. Da kan man også kjøpe bil brukt med disse systemene å erstatte de med det man selv ønsker å bruke. Jeg går ikke fra IOS til WP eller Android pga ett system i bilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper det blir mulig å kjøpe en bil som ikke kan hackes og spores som en mobiltelefon. sistnevnte er vel for sent men.

 

Virus på bilen gir nye utfordringer. Håper det ikke blir så veldig intrigert med ECU og forskjellig...

Endret av SVD
Lenke til kommentar

Langt bedre en løsing fra Apple...kommer ikke på tale at jeg kjøper noe med apple i seg.

 

Og dette vurderer du på hvilket grunnlag? Du har jo null erfaring med verken den ene eller andre løsningen... Er flott med folk som er såpass trangsynte og har et så intenst hat mot et selskap at de kan lire av seg idiotiske kommentarer som dette basert på tynn luft. :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser for meg at fremtiden blir bra. Bare håper at den er like kompatibel med andre ikke-microsoft enheter. Samme med apple sitt system.

 

Ellers blir det at man må velge en vei tidlig i livet.. Enten går man "Apple way", Microsoft eller Googles..Blir fort dyrt om man må gå for et annet merke om det ikke er kompatible med hverandre :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...