Gå til innhold

Er fingersensoren i Galaxy S5 like bra som på iPhone 5S?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fingeravtrykksensor på min laptop fra 2007. Jeez, dere henger bak samsaple,

 

Jeez, se videoen, så ser du at fingersensoren på laptopen din fra 2007, og fingersensoren på disse telefonene er to vidt forskjellige ting. Ihvertfall Apple sin. Samsung sin er vel kanskje litt mer lik dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg har fingeravtrykksensor på min laptop fra 2007. Jeez, dere henger bak samsaple,

Ehh ... ja, det har vært fingeravtrykkscannere på PC-er ganske lenge. Men disse er bortimot ubrukelige og nesten på samme nivå som på Galaxy S5. Du må trekke fingeren over scanner i en spesiell retning for at den skal kunne registrere fingeren.

Det unike med sensoren på iPhone 5s er jo at du kan lese av fingeren i mange forskjellige retninger, og at du kun trenger å legge fingeren på scanner og ikke dra den over.

Endret av havarhen
Lenke til kommentar

 

Jeg har fingeravtrykksensor på min laptop fra 2007. Jeez, dere henger bak samsaple,

Ehh ... ja, det har vært fingeravtrykkscannere på PC-er ganske lenge. Men disse er bortimot ubrukelige og nesten på samme nivå som på Galaxy S5. Du må trekke fingeren over scanner i en spesiell retning for at den skal kunne registrere fingeren.

Det unike med sensoren på iPhone 5s er jo at du kan lese av fingeren i mange forskjellige retninger, og at du kun trenger å legge fingeren på scanner og ikke dra den over.

De fleste på jobb hos oss bruker fingersensor sine maskiner. Ingen klager, så å si at de er ubrukelige er vel å ta hardt i. Husker ikke riktig når HP kom med dette på sine Elitebooks, men de har hatt det en del år. De fungerer utmerket. For meg spiller det liten rolle om man holder fingeren stille eller om man drar den over en leser.
Lenke til kommentar

Blir sikkert en litt større suksess på mobiler, men isåfall så må de forbedres litt. De blir trege ganske fort. Ihvertfall Apple sin, vet ikke noe om Samsung sin.

Jasså ja? Her har du min. Tommelen scannet jeg inn første gang én uke etter lansering. Har enda til gode å høre noen fra det virkelige liv som har problemer. Har kun sett diverse artikler med påstander for noen måneder siden.

http://www.youtube.com/watch?v=TiSfvmuaM8I

 

Og hva er responstiden da? Også over lenger tids bruk.

Du kan jo se der (tips: hør etter klikket av knappen). Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...