Gå til innhold

Test: HTC One (M8)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke på tide dere tar med Apt-X som en av tingene på sjekklisten? Jeg har nå tre forskjellige lydmottagere med AptX, og kunne selvsagt ikke tenke meg å kjøpe en mobiltelefon som ikke støtter den codecen.

(Fordi noen kommer til å spørre: Sennheiser MM 450-X til det aller meste, Sony Smart Wireless Headset Pro til å bruke med øreplugger, og en billig overgang fra bluetooth til 3.5mm-kontakt til bilen.)

 

Og ja, HTC One støtter AptX.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Verdens peneste telefon? Jeg synes min Apple iPhone 5S er desidert vakrere. Til og med 4S synes jeg var smellekker. Eneste jeg ikker liker på 5S er de områdene av aluminiumen som ikke er børstet og skaper en skikkelig bling-bling-effekt - ikke pent. Og å ha en stor logo på fremsiden er heller ikke særlig pent.

 

For meg ser denne telefonen ut som hvilken som helst annen telefon som kjører Android.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er storfornøyd med min nye M8. Har hatt den i noen dager, og har aldri vært så fornøyd med en Android telefon. Har vært en ihuga Apple fan og iPhone fan tidligere, og vurderte å bytte fra min tidligere S4 til neste iPhone, men med nye M8 skjer nok ikke det. Skjermen er fantastisk, selv i veldig sterkt sollys og veldig, veldig bra batteritid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

10 av 10 på batteritid faktisk. Selv om den ikke klarer 2 dager. Greit at det er i tråd med, og kanskje litt bedre enn andre toppmodeller. Men hva skal dere gi til telefoner som faktisk prioriterer batteritid? F.eks lignende mobiler som Motorola razr maxx. Blir for dumt å sette skalaen så lavt som dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ønsker meg den, men har ikke nokk penger, har allerede HTC One (M7)

 

Det der er noe av det dummeste jeg har hørt..

Du lider av nordmann-syndromet!

 

MÅ HA det nyeste å beste for å være kulest.

Hvis du har en M7 burde den holde i minst 4 år til!

 

Klart det er morro å se det nyeste å følge med på utviklingen.

Men det betyr ikke at man bytter telefon hvert år heller!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

Ønsker meg den, men har ikke nokk penger, har allerede HTC One (M7)

 

Det der er noe av det dummeste jeg har hørt..

Du lider av nordmann-syndromet!

 

MÅ HA det nyeste å beste for å være kulest.

Hvis du har en M7 burde den holde i minst 4 år til!

 

Klart det er morro å se det nyeste å følge med på utviklingen.

Men det betyr ikke at man bytter telefon hvert år heller!

jeg er en teknologi nerd/geek(eller hvordan det skrives) greit? jeg ønsker meg også smartklokke OL, men har ikke nokk penger, hvertfall hvis man regner med at jeg sparer de pengene jeg har til Oculus Rift når den kommer ut....

 

jeg går fortsatt på skole, derfor har jeg ikke råd.

Lenke til kommentar

Er det ikke på tide dere tar med Apt-X som en av tingene på sjekklisten? Jeg har nå tre forskjellige lydmottagere med AptX, og kunne selvsagt ikke tenke meg å kjøpe en mobiltelefon som ikke støtter den codecen.

(Fordi noen kommer til å spørre: Sennheiser MM 450-X til det aller meste, Sony Smart Wireless Headset Pro til å bruke med øreplugger, og en billig overgang fra bluetooth til 3.5mm-kontakt til bilen.)

 

Og ja, HTC One støtter AptX.

 

Skjønner hva du mener, det hadde vært fint, men det er vel også litt snevert, hvem andre enn sennheiser på ett par klokker er det egentlig som støtter apt-x?

 

AtW

Lenke til kommentar

HTC har vist seg fra sin gode side når det gjelder design og hardware ganske lenge nå, M8 ser ikke ut til å bli noe unntak.

 

Synd folk ikke slenger seg med på dette altså. Er lov å håpe på suksess for HTC med denne modellen.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som en helt fantastisk telefon! Må si at jeg tenker på å bytte ut min SG S2, men.... HTC M8 er litt dyr.

Ellers lurer jeg og litt på det med 10/10 på batteritiden? 2600 mAh er jo tross alt en del mindre enn f.eks Z2 med 3200 mAh... Det er vel disse som skal få 10/10, og heller 9/10 på HTC One?

Lenke til kommentar

Kan ikke vi få se noen skikkelige bildesammenligninger mot andre gode kameratelefoner som f.eks Xperia Z1 og Nokia 1020? Fullstørrelse bilder av samme motiv på samme tid med helt samme innstillinger (eller så nært man kommer om ikke blendertallet er det samme). I både dagslys og på kveld med bevegelige motiver (biler etc).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som en helt fantastisk telefon! Må si at jeg tenker på å bytte ut min SG S2, men.... HTC M8 er litt dyr.
Ellers lurer jeg og litt på det med 10/10 på batteritiden? 2600 mAh er jo tross alt en del mindre enn f.eks Z2 med 3200 mAh... Det er vel disse som skal få 10/10, og heller 9/10 på HTC One?

 

8/10 hadde vært bedre med tanke på at kameraet er ELENDIG i forhold til andre telefoner og fordi prisen er skyhøy.

 

Kan ikke vi få se noen skikkelige bildesammenligninger mot andre gode kameratelefoner som f.eks Xperia Z1 og Nokia 1020? Fullstørrelse bilder av samme motiv på samme tid med helt samme innstillinger (eller så nært man kommer om ikke blendertallet er det samme). I både dagslys og på kveld med bevegelige motiver (biler etc).

 

Sammenligner vi med Samsung Galaxy S5, så er HTC One M8 sitt kamera en tragedie.

 

Her er flere bilder som er tatt med Galaxy S5, så denne posten kan bli litt lang.

 

13399984123_dfbe20dbf5_o.jpg

 

13399968063_debef2e40f_o.jpg

 

13400216174_23c80bdfb6_o.jpg

 

13399973313_ca837c56f0_o.jpg

 

13399969883_5b2a1672b1_o.jpg

 

13400000593_c3fd373a4b_o.jpg

 

13399889165_9bc6e5125c_o.jpg

 

13400371304_92b632dd30_o.jpg

 

13400128953_afb16a4d8d_o.jpg

 

Så dere skal få lov til å bedømme selv på hvordan HTC One M8 sitt kamera er i forhold til dette.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...