Gå til innhold

Dagens dings: En skikkelig spillkontroller til Apple-dingsene dine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har da spilt med Dualshock 3 kontroller på min Sony Xperia Z1 lenge, så nå var Apple sent ute...

Jeg har også brukt DS3 på min "gamle" Xperia Z, men det har lenge vært mulig på Apple sine telefoner via jailbreaking.

Jeg husker ikke helt om du måtte roote for å få bruke DS3 kontrollern på Android, men i så fall er det jo like enkelt, om ikke enklere på iOS.

 

Når det gjelder denne Steelseries kontrollern skulle jeg gjerne hatt den for å spille Across Age 2 på storskjerm. ^-^

Endret av The NoPro
Lenke til kommentar

Jeg har da spilt med Dualshock 3 kontroller på min Sony Xperia Z1 lenge, så nå var Apple sent ute...

 

Så du mener at bare fordi man har kunnet bruke lignende løsninger tidligere på alternative produkter og systemer så skal ikke Apple hensynta egne brukere og eget markedet bare fordi du har kunnet benytte deg av Dual Shock 3 til din Sony Xperia telefon?

 

Fatter virkelig ikke hvorfor folk til stadighet har denne holdningen o mentaliteten; "Er du ikke først ute, så kan du liksågreit bare drite i det..."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har da spilt med Dualshock 3 kontroller på min Sony Xperia Z1 lenge, så nå var Apple sent ute...

Så du mener at bare fordi man har kunnet bruke lignende løsninger tidligere på alternative produkter og systemer så skal ikke Apple hensynta egne brukere og eget markedet bare fordi du har kunnet benytte deg av Dual Shock 3 til din Sony Xperia telefon?

 

Fatter virkelig ikke hvorfor folk til stadighet har denne holdningen o mentaliteten; "Er du ikke først ute, så kan du liksågreit bare drite i det..."

Når artikkelen skriver: "tar mobilspillene til nye høyder" så ønsker jeg å opplyse om at jeg allerede er på denne høyden. Selv om ios omsider får mulighet for dette, er det ikke noen ny høyde for mobilspill når andre enheter allerede har mulighet for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har da spilt med Dualshock 3 kontroller på min Sony Xperia Z1 lenge, så nå var Apple sent ute...

 

Sånt har lenge vært en rimelig macgyversk løsning, spesielt på enheter som ikke heter Nexus. Husker jeg knotet endel med BluezIME for et par år siden.

Lenke til kommentar

Android vs ios krigen skal jeg holde meg unna, men denne dingsen burde vel vært testa av de som kan kontrollere på gamer.no istedet?

 

Dere har ikke en gang testet faktisk levetid på batteriet f.eks?

 

Hei - dette er ingen test, men en del av Amobils "Dagens dings"-serie hvor vi med jevne mellomrom skriver om nyttige, unyttige eller bare morsomme duppeditter. Det kan være produkter vi har prøvd, produkter som er lansert - men som vi ikke har prøvd ennå, morsomme Kickstarter-prosjekter, eller annet. Vi har samlet alle sakene på denne siden: http://www.amobil.no/emne/dagens-dings

 

Selv om vi i Amobil tester hovedsaklig mobiltelefoner og nettbrett, tror vi mange synes det er morsomt å lese om hva som finnes av denne typen produkter ? selv om de ikke er testet like grundig av oss som vi gjør med mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

Uten hybridfeste for å gjøre mobilen om til gaming maskin så er denne ubrukelig. Skal jeg spille med en slik løsning "MÅ" spaken være festet til telefonen ellers vil det bare være utrolig klønete.

 

Har selv heller en billig tlf med god batteritid hvor den mest avanserte funksjonen på tlf'n er bluetooth. Bruker bluetooth headsett stort sett hele dagen til å prate med så tlf'n er bare basestasjon.

 

Til spilling har jeg heller en PS Vita. Eller i nød så PSP Go eller PSP 1000 ( originale, japansk versjon ). Liker å spillmaskin som jeg kan spille uavbrutt på uten at den plutselig finner på å "ringe" :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...