Gå til innhold

EA beklager aprilspøk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA har vel sagt at Wii U er bæsj i rundt ett år nå.

 

Så på den ene dagen i året når man skal spøke litt.

 

Nei dette tullet skal vi ikke ha noe med å gjøre, this is sris buissness guise.

 

Tiden det tok å skrive twittermeldingen kunne de brukt til å produsere drit og stenge servere.

Lenke til kommentar

Tja, 1. april spøker er ikkje alltid gjennomtenkt og nokon vil jo bli såra samma pokker ka man prøver seg på. Uannsett ufint å gni det inn med desse ekstra twittermeldingane. Man kan jo la være å kjøpe EA-spill og heller bruke pengane på Wii U, sjølv om det heller ikkje er så lett å praktisere når det dukker opp spill man bare må ha. Men det viktigaste er at man har ein knagg å henge frustrasjonen på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen som er så hårsåre som Nintendo fans...

At Wii U gjør det dårlig på markedet er helt og holdent Nintendos egen feil. Jeg har kjøpt en for Nintendo-spillene. Andre spill har jeg andre konsoller til :)

 

Du kan ikke påstå at Nintendo sin fanbase er mer "hårsåre" enn andre fanbases. Tenk om EA ditchet Sony eller Microsoft? Det hadde blitt samme greia, om ikke verre.

I enhver fanboys har du "whinere" som alltid skal klage og lage oppstyr rundt ting. Det er ikke nytt.

 

Selv eier jeg en PlayStation 4, men jeg er lei av hele fanboy-greia. Noen skal være så "for" sin konsoll, og da skal det være greit å rakke ned på andre som foretrekker noe annet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Det er ingen som er så hårsåre som Nintendo fans...

At Wii U gjør det dårlig på markedet er helt og holdent Nintendos egen feil. Jeg har kjøpt en for Nintendo-spillene. Andre spill har jeg andre konsoller til :)

 

Du kan ikke påstå at Nintendo sin fanbase er mer "hårsåre" enn andre fanbases. Tenk om EA ditchet Sony eller Microsoft? Det hadde blitt samme greia, om ikke verre.

I enhver fanboys har du "whinere" som alltid skal klage og lage oppstyr rundt ting. Det er ikke nytt.

 

Selv eier jeg en PlayStation 4, men jeg er lei av hele fanboy-greia. Noen skal være så "for" sin konsoll, og da skal det være greit å rakke ned på andre som foretrekker noe annet?

Mener du at vanlig folkskikk ikke gjelder på internett?!?

Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg etter det sjokket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

EA har lov til å mene hva de vil om Wii U og Nintendo, men å bruke første april som en mulighet for å mobbe konsollen gjennom overdrevet sarkasme er ganske uprofesjonelt. Sony, MS og Nintendo holder seg for gode til å snakke dritt om hverandres produkter iallefall. Dette handler ikke bare fanboys sine interne kriger, dette er faktisk et stort selskap sitt budskap ut til massene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det er ingen som er så hårsåre som Nintendo fans...

At Wii U gjør det dårlig på markedet er helt og holdent Nintendos egen feil. Jeg har kjøpt en for Nintendo-spillene. Andre spill har jeg andre konsoller til :)

Du kan ikke påstå at Nintendo sin fanbase er mer "hårsåre" enn andre fanbases. Tenk om EA ditchet Sony eller Microsoft? Det hadde blitt samme greia, om ikke verre.

I enhver fanboys har du "whinere" som alltid skal klage og lage oppstyr rundt ting. Det er ikke nytt.

 

Selv eier jeg en PlayStation 4, men jeg er lei av hele fanboy-greia. Noen skal være så "for" sin konsoll, og da skal det være greit å rakke ned på andre som foretrekker noe annet?

Mener du at vanlig folkskikk ikke gjelder på internett?!?

Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg etter det sjokket.

 

 

La meg forklare til dere begge. Det lønner seg ikke å være fan av noe som helst selskap, det er det kun det selskapet som tjener på. Nå er det heldigvis slik at man bare finner disse merkelige skapningene (fans) i forumtråder, og av dem så er Nintendo-fans de som roper aller høyest. De reagerer slik fordi det var en tid da Nintendo hadde konsollen alle spillene var på, men siden SNES har det ikke vært slik.

Jeg og mange andre som har akseptert dette, ser på en Nintendo som en konsoll for Nintendo-spill for oss som liker Nintendo-spill. Nintendo lager nok spill til at konsollen har livets rett, så man må da kunne ta en spøk!

 

Jeg har de fleste konsollene inkludert PS4 og Wii U fra siste generasjon, og jeg skaffer meg sikkert en XO om den får noen spill jeg ønsker å spille. Jeg har heller ingen problemer med å akseptere at PC'en min er mye kraftigere enn PS4'en, men etter en lang dag på jobb frister sofaen mye mer enn enda en kontorstol.

 

De som er fans har ingenting å tjene på det. Ta en spøk som alle andre. Punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, når for mye sannhet blir blandet inn i en spøk, blir det ofte en spøk som folk tar seg nær av. :lol:

 

Det ironiske er at frostbite sikkert hadde fungert bedre ga

meplay messig på wii u, hvis de hadde fokusert på gameplay framfor for avansert grafikk, da de siste spill og porter i frostbite-motoren er ræva på flere ting. Virker som de ikke tar seg nok tid eller har laget en for avansert/uryddig motor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ironiske er at frostbite sikkert hadde fungert bedre ga

meplay messig på wii u, hvis de hadde fokusert på gameplay framfor for avansert grafikk, da de siste spill og porter i frostbite-motoren er ræva på flere ting. Virker som de ikke tar seg nok tid eller har laget en for avansert/uryddig motor.

Frostbite har sine problemer, men uten den hadde det vært vanskelig å realisere spill som feks. Battlefield serien. De kunne selvsagt laget noe simpelt som et "Nintendo platform-style game" og sluppet unna med mindre feil, men hva hadde vært poenget med det egentlig?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...