Gå til innhold

Hevder denne skal yppe med Oculus Rift


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sheptisk...

 

Jeg kan også lage en datamodell av en brille og poste en kickstarter for så å håpe at jeg får penger nok til å ansette folk som vet hva de driver med.

 

At folka bak Oculus klarte å få i stand noe, betyr ikke at alle og en hver som hiver seg på vogna også klarer det, og det blir nok ikke like lett å hamstre støttepenger som da oculus kom på banen, selv om mange "up Yours Oculus" folk av prinsipp skulle slenge seg på.

 

Her har vi altså folk som har hatt en visjon postet på nettsiden sin side 2007, uten at jeg kan finne spor av utvikling av noe slag. Jeg kan heller ikke finne noen form for eksisterende produkter i løpet av det minuttet jeg søkte.

 

Det de sitter tilbake med er en "gammel" ide og folk som er sure på Oculus.

 

For all del, dette kan bli bra, men de får ikke penger av meg før jeg ser noe mer håndfast. Skal man selge en ide får man sørge for å være først ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om noen år ligger det hundretusenvis av disse fra ymse produsenter og støver ned på gutterommene. Men bra at det drar teknologien videre. Men sitte i timesvis og spille med goggles på hodet er like usannsynlig som en snøball i helvete. At de gidder.

 

Hvorfor er det usannsynlig? Jeg "føler" at du ikke er like emosjonelt håpefull som jeg er. "Full dive" er det jeg håper mest på i fremtiden. Fuck reality!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Lukter 1. April lang vei. Men morsomt om det var sant, for jeg skal iallefall ikke ha noen FB-briller

 

har sett den nyheten på andre steder før 1.april, så nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Lukter 1. April lang vei. Men morsomt om det var sant, for jeg skal iallefall ikke ha noen FB-briller

Det er en stund siden jeg fant denne på Redddit. Bare hw.no som er trege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...