Gå til innhold

Truet på livet etter salg til Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, de fikk ikke "svimlende 12 milliarder kroner av Facebook" de fikk vel heller 2 millarder dollar eller (400 mill plus aksje i FB) dere trenger ikke oversette valutta vi er komplett i stand til å ha ett pengebregrep selv om det ikke er oppgitt i Norske Kroner.

Lenke til kommentar

Noen folk tror de er tøffe anonymt bak tastaturet.

Jeg forstår at folk er opprørt. Jeg er ikke særlig begeistret for facebook selv, men det fins en grense, og disse har trådd milevis over.

 

Sånn er det dessverre alltid, om ett noenlunde populært produkt gjør noe fansen ikke liker, så er det alltid noen mentalt ustabile som driver med slikt.

AtW

Lenke til kommentar

 

 

La de som vil ha pengene tilbake få pengene tilbake. Etter oppkjøpet har de hvertfall råd til det.

Hvorfor det?

De som har betalt, har allerede fått det produktet de har betalt penger for?

 

Mener å huske at man kunne støtte prosjektet. Tror kanskje det er derfor mange vil ha tilbake penger. Mulig jeg tar feil.

 

Ja, man støttet prosjektet ved å kjøpe en prototype av et produkt. Enkelt å greit.

Lenke til kommentar

 

 

 

La de som vil ha pengene tilbake få pengene tilbake. Etter oppkjøpet har de hvertfall råd til det.

Hvorfor det?

De som har betalt, har allerede fått det produktet de har betalt penger for?

 

Mener å huske at man kunne støtte prosjektet. Tror kanskje det er derfor mange vil ha tilbake penger. Mulig jeg tar feil.

 

Ja, man støttet prosjektet ved å kjøpe en prototype av et produkt. Enkelt å greit.

 

Skjønner. Da er jeg enig med deg :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

La de som vil ha pengene tilbake få pengene tilbake. Etter oppkjøpet har de hvertfall råd til det.

Hvorfor det?

De som har betalt, har allerede fått det produktet de har betalt penger for?

Mener å huske at man kunne støtte prosjektet. Tror kanskje det er derfor mange vil ha tilbake penger. Mulig jeg tar feil.

Ja, man støttet prosjektet ved å kjøpe en prototype av et produkt. Enkelt å greit.

Feil!

 

Jeg har også backet de, man kunne donere en liten slant, uten å måtte kjøpe en prototype.

Tror jeg donerte rundt $20

Jeg føler meg faktisk litt snytt :)

Lenke til kommentar

Ikke bra rykte for folkefinansierte spill og programmer. Folkefinansiering og Kickstarter kommer til å gå under hvis folk fortsetter å selge sine produkter til svære selskaper.

 

Star Citizen har fått 41 millioner dollar i donasjoner. Tenk om de hadde solgt spillet sitt til EA Games for 200 millioner etter at de har lansert spillet. Hele folkefinansiering kommer til å gå under.

Lenke til kommentar

Skjønner at folk ikke liker at en produsent selger produktet sitt til et annet selskap når de har støttet produsenten med penger fra egen lommebok. Men må da være grenser...

Står ingen plass at de ikke kunne selge det videre. Selv om det er litt ufint ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...