Gå til innhold

Company of Heroes 2 får frittståande utviding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller fortsatt orginale Company Of Heroes Med Blitzkrieg mod'n og custom maps. fortsatt mye bedre spill en coh 2. angrer på at jeg forhåndskjøpte det spillet. coh med blitzkrieg moden har jeg spilt i mange hundre timer. har knapt rørt coh2. desverre er serien ødelagt slikt den har utviklet seg.

keen på en skikkelig opplevelse med company of heroes? her er mod'n http://www.moddb.com/mods/blitzkrieg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig, KUK.

Blitzkrieg mod ser like bra visuelt ut som CoH2, den har mye bedre spillmekanikk og gir oss så mange enheter å leke med. Jeg kunne ikke spille CoH2 etter det, ikke når spillmekanikken er så dårlig at to vogner kan stå og skyte på hverandre samtidig som de blir utreparert av ingeniører bak. Jeg greide ikke å se på hvordan maskingevær i vanilla spill gir bare supress effekt og sliter med å ta ut infanteri.

 

I blitzkrieg har du maskingevær som meier ned folk, artilleri som får deler av vogner og småbiter av folk til å sprute ut fra nedslagsfeltet. Du har vogner som enten ikke tar skade i det hele tatt, eller blir tatt ut med ett skudd. Alt i alt Blitzkrieg mod er overlegen på alle måter i forhold til vanilla og CoH2.

Lenke til kommentar

mitt problem at det er så ekstremt få strategier ...så blir veldig monoton og kjedlig etter par runder (og forferdlig RNG til tider...) for ikkje snakk om p2W kommandører (Soviet industry og tyske som hadde både buy promotion og tiger ace i ein...)

 

eneste nyheten jeg virklig venter på fra dem er mod verktøykassen kommer ut siden dei bryr seg ikkje alt for mye om spillet men ivrige med DLC

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...