Gå til innhold

Sony Xperia Z2 kan bli forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bestilt for lenge siden og er et klart førstevalg blant toppmodellene. Hadde ikke regnet med å sitte med Samsung galaxy aktive 4 så lenge som det da nå blir, men det er nå en jobbmobil og så lenge den er innkapsla i et tykt heldekkende deksel slipper folk se hvor stygg den er....

Endret av Andynator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lyst på den, men litt skeptisk til alt glasset og fallskader.

Da bør du ikke skaffe deg Iphone i allefall :rofl: Jeg har hatt Z1 siden første dag den kom ut, ingen riper og ikke noe skade på skjerm,ramme etc.... fordi jeg tar vare på telefonene mine, ehrmm , kanskje mer enn andre men, jeg har ikke råd til å ødelegge eller miste en tlf 4-5000,- kr . Tror nok det er mangen her inne på forumet som har det på akkurat samme måte. Men for all del, jeg forstår at du er skeptisk og bekymret for at det skal gå gæli :hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har lyst på den, men litt skeptisk til alt glasset og fallskader.

Da bør du ikke skaffe deg Iphone i allefall :rofl: Jeg har hatt Z1 siden første dag den kom ut, ingen riper og ikke noe skade på skjerm,ramme etc.... fordi jeg tar vare på telefonene mine, ehrmm , kanskje mer enn andre men, jeg har ikke råd til å ødelegge eller miste en tlf 4-5000,- kr . Tror nok det er mangen her inne på forumet som har det på akkurat samme måte. Men for all del, jeg forstår at du er skeptisk og bekymret for at det skal gå gæli :hm:

Jupp.... er litt skeptisk. Har en S3 som jeg bytta glasset på ifjor. Holder meg uansett til Android;) Har hatt S3'n i ene lomma og den ser ny ut enda.

Lenke til kommentar

 

 

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :-)

Jeg håper det. Jeg venter på Xperia Z2 compact Ubuntu edition... :) Men har visse anelser om at ordtaket ditt ikke stemmer.

Ehh, kan du forklare hva du mener med dette?

 

Når den på så mange måter blir bedre enn S5 ser jeg ikke hvordan den IKKE kan være verdt ventetiden slik du sier...

Lenke til kommentar

Ellers kan det se ut til at ryktene stemmer :(

 

 

08:36:16 Din chat er plassert i kø
08:36:23 Rikard A deltar nå i samtalen
08:36:23 Rikard A Hei, du snakker med Rikard A, hva kan jeg hjelpe deg med?
08:37:12 Henrik T Hei. Lurer bare på om dere har en dato for når Xperia Z2 kommer på lager? Har bestilt den og ble litt bekymret for noen rykter på amobil.no om at den blir forsinket helt til mai. Vet du noe om dette? :)
08:38:21 Rikard A Jeg vet dessverre ingenting om det, har ikke hørt disse ryktene. Jeg har trodd den skulle komme i april, men tror ikke vi har satt opp noen antatt dato på den, bare lagt den klar til forhåndsbestilling.
08:38:46 Rikard A Eller, jo. Vi har antatt dato for levering i uke 19
08:39:06 Rikard A Og det er første uka i Mai.
08:49:06 Chatten er avsluttet. Takk for at du kontaktet NetCom.

Endret av IceBlitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...