Gå til innhold

Esport: Følg VM i Call of Duty denne helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være veldig negativ til Call of Duty, men alt virker veldig uprofesjonelt iforhold til and eSporter bla. Dota, Starcraft og Lol. Spesielt hvordan spillerne oppfører seg:(

 

Akkurat den episoden med skitslenging vi så på Gamer tidligere var veldig snodig. Så ut som eSport/Battling kombo.

 

Det er MLG som står bak, de er jo rimelig proffe. Men jeg er enig med deg....det burde vært mer kjent når vi ser sånne premiepotter. Hvor er infoen rundt kvalikker og spillerne?

Det mangler lokal info, noe amerikansk som tilfeldigvis andre land kan delta i.

Lenke til kommentar

 

Ikke for å være veldig negativ til Call of Duty, men alt virker veldig uprofesjonelt iforhold til and eSporter bla. Dota, Starcraft og Lol. Spesielt hvordan spillerne oppfører seg:(

Akkurat den episoden med skitslenging vi så på Gamer tidligere var veldig snodig. Så ut som eSport/Battling kombo.

 

Det er MLG som står bak, de er jo rimelig proffe. Men jeg er enig med deg....det burde vært mer kjent når vi ser sånne premiepotter. Hvor er infoen rundt kvalikker og spillerne?

Det mangler lokal info, noe amerikansk som tilfeldigvis andre land kan delta i.

Det burde jo være noen regler for sånt synes jeg. Blir flau av å se på det. Skjønner at det blir vanskelig for bransjen å nå et strørre publikum når Call of Duty eSport kanskje blir det første man ser.

 

Edit. Synes også det er litt rart hvordan man kan ta Cod seriøst når det blir spillt med Aim-assist.

Endret av Bokhylle_InnleggNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...