Gå til innhold

iPhone-brukerne må vente på Valyou


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Hvem f**n vil satse på en løsning som DnB og Telenor står bak? DnB er den garantert griskeste banken i landet, og Telenor klarte tidligere denne uken å torpedere BankID på mobil gjennom å ta betalt for tjenesten. Både butikker og brukere risikerer å bli r*vp**t skikkelig når løsningen (forhåpentligvis ikke) har kommet opp i volum om et par år.

 

Sorry Mac, jeg tror ikke at noen fornuftige mennesker vil ha noe med dette å gjøre, DnB og Telenor har både ryktet og statistikken mot seg når det gjelder kundebehandling.

Lenke til kommentar

Dette virker som en spennende satsing fra 2 giganter. Spørs da hvordan de mindre selskapene skal komme inn på samme løsningen...

 

Litt på siden: Skrivemåten DnB ble brukt under tiden som DnB NOR, nå skrives navnet DNB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem f**n vil satse på en løsning som DnB og Telenor står bak? DnB er den garantert griskeste banken i landet, og Telenor klarte tidligere denne uken å torpedere BankID på mobil gjennom å ta betalt for tjenesten. Både butikker og brukere risikerer å bli r*vp**t skikkelig når løsningen (forhåpentligvis ikke) har kommet opp i volum om et par år.

 

Sorry Mac, jeg tror ikke at noen fornuftige mennesker vil ha noe med dette å gjøre, DnB og Telenor har både ryktet og statistikken mot seg når det gjelder kundebehandling.

 

Absolutt ikke, de har beste kundeservice og "størst er best" DNB og Telenor er de to storste selskapene innen sin kategori, og dessuten; hvist noe skulle skje og pengene dine forsvant, tror du ikke du ville fått de tilbake?

dette er den teiteste kommentaren jeg har lest i dag, og av en voksen mann da gitt, trodde dette var fjortiss kommentar..

taper

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvem f**n vil satse på en løsning som DnB og Telenor står bak? DnB er den garantert griskeste banken i landet, og Telenor klarte tidligere denne uken å torpedere BankID på mobil gjennom å ta betalt for tjenesten. Både butikker og brukere risikerer å bli r*vp**t skikkelig når løsningen (forhåpentligvis ikke) har kommet opp i volum om et par år.

 

Sorry Mac, jeg tror ikke at noen fornuftige mennesker vil ha noe med dette å gjøre, DnB og Telenor har både ryktet og statistikken mot seg når det gjelder kundebehandling.

 

Absolutt ikke, de har beste kundeservice og "størst er best" DNB og Telenor er de to storste selskapene innen sin kategori, og dessuten; hvist noe skulle skje og pengene dine forsvant, tror du ikke du ville fått de tilbake?

dette er den teiteste kommentaren jeg har lest i dag, og av en voksen mann da gitt, trodde dette var fjortiss kommentar..

taper

Tom som alle andre blir farget av personlige opplevelser. Er enig i kommentaren var sterk, derfor antar jeg det ligger noe bak det.

Det er ikke spesielt modent å kalle noen taper.

Lenke til kommentar

Morsom at noen skal være negativ til denne herligheten også.

 

Dette ønsker jeg meg i tillegg:

NFC-lås på døra hjemme (med innebygd USB-kabel for lading ved 0% batteri)

Det samme på jobben og.

https://lockitron.com/

Bare synd at de ikke støtter "norske" låsekasser. Gjorde en pre-order via Kickstarter men avbestilte siden jeg aldri får brukt den :\

 

Om Valyou og hysteriet ovenfor så kan jeg vel egentlig ikke se noen god grunn til å gå i forsvarsmodus, har vært Telenor-kunde i manga mange år og har ingen problemer og ikke DNB heller. Ja det koster litt ekstra men hva faen, det får da være måte på hvor spare-gjerrig-THE-GOVERNMENT-IS-GOING-TO-KILL-US-ALL man skal være.

 

Nå som tellerskritt er ute av bildet så må man nesten ha noe som får penger i kassen, betaler GLAEDELIG noen ekstra kroner for denne løsningen her så jeg kan bli kvitt de satans plastkortene :)

Lenke til kommentar

 

Ja, dette er jo myyyye bedre enn det lille plastkortet mitt, som fungerer på ALLE betalingsterminaler, kan brukes både i London og LA, og aldri går tomt for strøm....not.

Ja, jeg hater også alternativer.

 

 

Bra for deg, men jeg har ikke sagt at jeg hater alternativer. Men "alternativer" som ikke er fullgode alternativer, og som ikke tilfører noe som helst for min del, velger jeg ganske enkelt bort.

Lenke til kommentar

For de som vil ha en enkel og trygg betalingsløsning i dag og ikke en gang i 2. kvartal eller til Jul, så kan du laste ned og ta i burk mCASH nå.

 

For iPhone:

https://itunes.apple.com/no/app/mcash/id550136730?mt=8

 

For Android:

https://play.google.com/store/apps/details?id=no.mcash

Og jeg kan selvfølgelig bruke mCASH via NFC mot betalingsterminalen i butikken? Eller? Ikke det? Nei men da er det vel overhodet ikke relevant til diskusjonen da vi ikke snakker om samme funksjonalitet.

Lenke til kommentar

"Alle andre får det nemlig til sommeren."

"Når Valyou lanserer før sommeren, vil det være for Android-telefoner."

 

Disse to setningene motsier hverandre, Windows Phone nevnes ikke med ett eneste ord!

 

Skulle akkurat til å si det samme. Dessuten er det vel bare Android-telefoner med NFC som støttes - jeg vet ikke hvor utbredt NFC er på Android-telefoner nå til dags. Meningsløs ingress.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...