Gå til innhold

Dropper Minecraft til Oculus Rift etter eierskiftet til Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Notch fortsetter å være seg selv lik. Som regel er jeg enig med han, men han har tatt kjappe beslutninger tidligere også, før alle kortene kom på bordet. Jeg avventer ihvertfall fordømmelse til jeg hører noen intervjuer med de bak Oculus, samt kanskje noen sladderrykter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Enig med notch slakter grisen før den fettes .....

 

Problemet er at alle hiver seg på at grunderen vil intregrere facebook spill osv men det er vell mer logisk at han kjøper seg inn i VR som er neste siden facebook detter sakte nedover.

 

ingen seier egentlig at ocolus vil bli facebook marrerit. mer eller mindre at han bare kjøpte dei og han har penger så blir mer investering han gjør på noe som vil selge som vartm vetebrød tenker jeg (om ikkje dei fucker det opp)

 

.

Lenke til kommentar

 

Syns forsatt at Facebook er det verste som kunne skje OR.

Fordi? Alle klager, men har ennå til gode å høre ett eneste bra argument hvorfor de klager.

Du får sette deg inn i kva Facebook er, så vil du kanskje skjønne. Hadde vore fleire milliarder ganger betre om MS hadde kjøpt opp OR.

Lenke til kommentar

Ha ha ha... Tsk, hva gjør det at FB kjøper Occulus? Blir alt de kjøper automatisk en flopp? I så fall er det et under at de er så store som de er...

 

Nahh, Har testet begge brillene og OR er fremdeles et hestehode foran Sony sine som er særdeles ubehagelige å ha på seg. Nye OR har jeg desverre ikke testet...

 

Største problemet til sony sine er at det slipper STORE mengder med lys og synsinfo inn på sidene av brillene..

 

Pris og støtte blir avgjørende fremfor hvem sin eier produsenten.

Lenke til kommentar

Dette oppkjøpet er jo en gavepakke til Sony og Project Morpheus ettersom alle entusiastene nå vender blikket i den retningen...

 

Tviler vel litt på det. Morpheus er PS4-eksklusiv, en plattform Oculus Rift ikke ville støtte. De har aldri vært konkurrenter på samme arena, og blir det heller ikke nå.

Lenke til kommentar

 

Dette oppkjøpet er jo en gavepakke til Sony og Project Morpheus ettersom alle entusiastene nå vender blikket i den retningen...

 

Tviler vel litt på det. Morpheus er PS4-eksklusiv, en plattform Oculus Rift ikke ville støtte. De har aldri vært konkurrenter på samme arena, og blir det heller ikke nå.

 

 

Ok, var ikke klar over PS4-eksklusivitet. Det er isåfall et dårlig trekk av Sony, stenge seg ute fra et gigantisk marked...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...