Gå til innhold

EA blir ikke Amerikas verste selskap i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Battlefield 4-problemene var ikek nok til å toppe kåringen."

 

Skal nå stå ikke :p (Pirke pirke :D)

--------------------------------------------------------------------------------

Er faktisk glad for at EA ikke er sett på som et av de værste selskapene! De har faktisk gjort en del for å forbedre seg.

Lenke til kommentar

Sutrete gamere vet å bli hørt ihvertfall. Det må da være andre selskaper med større svin på skogen enn det vi svette gamere kakler om på Internett? At de i hele tatt har blitt det verste selskapet, sier vel kanskje litt.

 

First world problems?

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sutrete gamere vet å bli hørt ihvertfall. Det må da være andre selskaper med større svin på skogen enn det vi svette gamere kakler om på Internett? At de i hele tatt har blitt det verste selskapet, sier vel kanskje litt.

 

First world problems?

 

Er det sånn at bedrifter som ikke gjør veldig viktige ting aldri kan være med i slike kåringer? Gir det ikke mening å kore kvaliteten relativt til produktet de leverer?

 

Ellers selger EA first world luksusprodukter, da må man forholde seg til forst world problems.

 

AtW

 

AtW

Lenke til kommentar

Sutrete gamere vet å bli hørt ihvertfall.

 

Er det sånn at bedrifter som ikke gjør veldig viktige ting aldri kan være med i slike kåringer? Gir det ikke mening å kore kvaliteten relativt til produktet de leverer?

 

Ellers selger EA first world luksusprodukter, da må man forholde seg til forst world problems.

 

AtW

 

AtW

Svært som du dobbelt (til tider trippel) signer postene dine..

Lenke til kommentar

 

Sutrete gamere vet å bli hørt ihvertfall. Det må da være andre selskaper med større svin på skogen enn det vi svette gamere kakler om på Internett? At de i hele tatt har blitt det verste selskapet, sier vel kanskje litt.

 

First world problems?

 

Er det sånn at bedrifter som ikke gjør veldig viktige ting aldri kan være med i slike kåringer? Gir det ikke mening å kore kvaliteten relativt til produktet de leverer?

 

Ellers selger EA first world luksusprodukter, da må man forholde seg til forst world problems.

 

AtW

 

AtW

 

 

Hvordan slike kåringer foregår skal ikke jeg legge ut i det vide og brede om, men jeg har heller ikke påstått at firmaer som EA ikke kan bli nominert.

 

 

 

Svært som du dobbelt (til tider trippel) signer postene dine..

 

 

Signeringene har jeg lurt på i lang tid selv, og har aldri helt skjønt akkurat det der.

Lenke til kommentar

 

--------------------------------------------------------------------------------

Er faktisk glad for at EA ikke er sett på som et av de værste selskapene! De har faktisk gjort en del for å forbedre seg.

og det er ...?

 

Du har lest artikkelen sant ...?

Lenke til kommentar

Sutrete gamere vet å bli hørt ihvertfall. Det må da være andre selskaper med større svin på skogen enn det vi svette gamere kakler om på Internett? At de i hele tatt har blitt det verste selskapet, sier vel kanskje litt.

 

First world problems?

 

Er en del nettsteder som roter med rapporteringen her, men det er altså snakk om Amerikas verste forbrukerselskap. Det utelukker ganske mange; det er ikke så mange forbrukere som har et personlig forhold til Enron, GE og Goldman Sachs.

Lenke til kommentar

sinnte nerder er kanskje de beste misfornøyde kundene en bedrift kan ha for de kjøper all dritn firmaet gir ut uansett hvor mye de whiner og hyler, bare se på games workshop. Koch industries er der bare for sin politiske aktivisme.

 

Denne "awarden" er ikke representativ for "værste bedrift" men er bare en interessant survey over sytete nerder og sytete sosialister.

Lenke til kommentar

Ikke så rart at EA ikke nådde helt opp, de møtte en knallhard konkurrent som kom fra ett korrupt statsorgan som er like lite populær som EA.

Time Warner og Comcast hadde jo sin korrupte sammenslåings planer som er allerede dårlig motatt siden markedet er segmentert inn i monopol der borte (Enten får du internett fra Time Warner eller fra Comcast, veldig få valg muligheter) og Comcast' siste planer har allerede satt mange sinner i kok.

Blir nok enda en Golden Poo neste år på EA dog når spetakkelet rundt Comcast og Time Warner roer seg.

Lenke til kommentar

Slik denne kåringen er lagt opp med runder vil nok resultatet bli påvirket av formen av avstemningen.

 

Uansett, EA er et stort selskap, og som alle andre selskaper handler de analytisk, ikke følelsesmessig. Så lenge den negative omtalen ikke endrer tallene på en slik måte at tapene rettferdiggjør midlene det vil ta å rette opp i det, vil det heller ikke bli gjort.

 

Ja, det er mulig å knekke et så stort selskap om man vil, men det krever kollektiv innsats, noe spillmiljøet svært skjelden klarer å oppdrive av den enkle grunn til at de fleste uansett vil kjøpe et spill for å se om det er så ille som det høres.

 

Jeg for min del orker ikke klage på måten EA driver sin business på. Tvert i mot er jeg heller fascinert og faglig interessert i hvordan de står i mot.

 

Om et spill ikke fungerer har jeg uansett nok annet å fylle dagene mine med frem til det blir fikset, noe det stort sett blir.

Lenke til kommentar

Slik denne kåringen er lagt opp med runder vil nok resultatet bli påvirket av formen av avstemningen.

 

Uansett, EA er et stort selskap, og som alle andre selskaper handler de analytisk, ikke følelsesmessig. Så lenge den negative omtalen ikke endrer tallene på en slik måte at tapene rettferdiggjør midlene det vil ta å rette opp i det, vil det heller ikke bli gjort.

 

Ja, det er mulig å knekke et så stort selskap om man vil, men det krever kollektiv innsats, noe spillmiljøet svært skjelden klarer å oppdrive av den enkle grunn til at de fleste uansett vil kjøpe et spill for å se om det er så ille som det høres.

 

Jeg for min del orker ikke klage på måten EA driver sin business på. Tvert i mot er jeg heller fascinert og faglig interessert i hvordan de står i mot.

 

Om et spill ikke fungerer har jeg uansett nok annet å fylle dagene mine med frem til det blir fikset, noe det stort sett blir.

 

Tallmessig taper EA igjen og igjen og igjen.

Aksje prisen deres bare synker og synker så det er tydelig at den negative omtalen tærer over tid, og ser stadig at flere og flere i vennekretsen velger bort EA, Ubisoft og andre stortitler.

Dessverre vil ikke EA bukke under over natta, men over tid om de ikke skjerper seg og ikke endrer rettning.

 

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Du har helt rett i det du sier.

 

Og det er som du nevner at de ikke vil bukke over natta. Disse selskapene legger ikke planer i 1 måned av gangen. Hvem vet, kanskje om 5 år klassifiserer vi EA som den beste utgiveren gjennom tidene, selv om det er et ekstremt eksempel :-P

 

Skal også være nevnt at om man ser på måned for måned har ikke aksjeprisen vært høyere enn den er nå siden september 2008. Jeg for min del skulle gjerne kjøpt aksjer i juni 2012. Ganske close til tredobling siden den gang.

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...