Gå til innhold

Se massive sjøkamper fra den nye Battlefield 4-utvidelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så... Kjøpe Titanfall eller Premium til BF4 for en med noe begrenset tid?

 

For min begrenset tid, så gir titanfall meg mer glede, ettersom jeg kan spille 10-20 min.. for så og stikke. mens BF4 blir du "straffa" for og ikke spille ferdig kampen, som kan vare i nesten 1 time.. (flesteparten ligger på 30 min)

 

Titanfalls kamper varer fra 5-20 min avhengig av mod, noe som passer min dag bedre.

 

Men for tidsfordriv, når det er hektisk. fyrer jeg opp WOT (world of tanks) da en runde der kan vare i 1-15 min avhengig av skils, mot og idioti . (Gratis)

 

(jeg har BF 4 premium med alt, men har bare spilt det 2-4 timer siste mnd. da jeg bare starter det opp hvis jeg er sikker på og få spillt over 1,5 timer (helst 2 runder))

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så... Kjøpe Titanfall eller Premium til BF4 for en med noe begrenset tid?

Er nok lurest med Titanfall da. Mye mindre involverende og tidkrevende. Med BF4 Premium har man underholdning i lang tid framover siden det jevnlig kommer utvidelser og det er jo ikke ønskelig dersom man har lite tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok lurest med Titanfall da. Mye mindre involverende og tidkrevende. Med BF4 Premium har man underholdning i lang tid framover siden det jevnlig kommer utvidelser og det er jo ikke ønskelig dersom man har lite tid.

 

Titanfall kommer også noen DLCer til utover året..

Lenke til kommentar

Synd spillet fortsatt sliter med mange bugs og en fortsatt dårlig netcode(evt ingen kompoensering i player delay).

 

Elsket titan mode I BF2142, så dette har potensiale til å bli bra. At det blir spesielt bra tviler jeg dog på. Har ekstremt lave forventninger til EA. BF3 var superskuff, BF4 er Ok men ikke akseptabelt fra en så stor utgiver som tidligere har laget fantastiske spill.

Lenke til kommentar

 

 

Så... Kjøpe Titanfall eller Premium til BF4 for en med noe begrenset tid?

Er nok lurest med Titanfall da. Mye mindre involverende og tidkrevende. Med BF4 Premium har man underholdning i lang tid framover siden det jevnlig kommer utvidelser og det er jo ikke ønskelig dersom man har lite tid.

Må faktisk si meg enig her. Battlefield får man mest ut av om man synker tenna litt i det, og bruker litt tid, samt spiller med venner på voicechat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Spørsmål, er var en ihuga BF2 gamer "once upon a time" på PC. Venter nå på Xbox One i posten, og lurer rett og slett på om BF4 nå kan måle seg på konsoll nå med minnene jeg har fra BF2? Er det verd å prøve? Episke slag hadde ikke vært å forakte, eller er det slik at nivået er så høyt at det ikke er moro for en noob lenger?

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Spørsmål, er var en ihuga BF2 gamer "once upon a time" på PC. Venter nå på Xbox One i posten, og lurer rett og slett på om BF4 nå kan måle seg på konsoll nå med minnene jeg har fra BF2? Er det verd å prøve? Episke slag hadde ikke vært å forakte, eller er det slik at nivået er så høyt at det ikke er moro for en noob lenger?

Er sjelden ting klarer å måle seg med "gamle gode" minner. Trolig vil du nok bli litt skuffet som de fleste andre dersom du skal sammenligne med gamle minner. Spilte selv BF2 rimelig mye i sin tid, men jeg er sikker på at dersom jeg prøver BF2 igjen nå så vil jeg bli skuffet. BF4 er faktisk bedre på de fleste områder når alt kommer til alt. Det svakeste med BF4 mener jeg er kartene. De er rett og slett bånn i bøtta, noe som er synd da en veldig stor del av gleden med BF serien er hvordan kartene er laget. Er bare å håpe på at det blir bedre etterhvert som DLC'ene blir sluppet. Siste DLC gjorde en veldig god jobb, selv om det riktignok var remakes av gamle kart.

Lenke til kommentar

 

Så... Kjøpe Titanfall eller Premium til BF4 for en med noe begrenset tid?

 

For min begrenset tid, så gir titanfall meg mer glede, ettersom jeg kan spille 10-20 min.. for så og stikke. mens BF4 blir du "straffa" for og ikke spille ferdig kampen, som kan vare i nesten 1 time.. (flesteparten ligger på 30 min)

 

Titanfalls kamper varer fra 5-20 min avhengig av mod, noe som passer min dag bedre.

 

Men for tidsfordriv, når det er hektisk. fyrer jeg opp WOT (world of tanks) da en runde der kan vare i 1-15 min avhengig av skils, mot og idioti . (Gratis)

 

(jeg har BF 4 premium med alt, men har bare spilt det 2-4 timer siste mnd. da jeg bare starter det opp hvis jeg er sikker på og få spillt over 1,5 timer (helst 2 runder))

Hvordan blir man straffa for å forlate en kamp i bf4? Ingen

Lenke til kommentar

 

 

Spørsmål, er var en ihuga BF2 gamer "once upon a time" på PC. Venter nå på Xbox One i posten, og lurer rett og slett på om BF4 nå kan måle seg på konsoll nå med minnene jeg har fra BF2? Er det verd å prøve? Episke slag hadde ikke vært å forakte, eller er det slik at nivået er så høyt at det ikke er moro for en noob lenger?

Er sjelden ting klarer å måle seg med "gamle gode" minner. Trolig vil du nok bli litt skuffet som de fleste andre dersom du skal sammenligne med gamle minner. Spilte selv BF2 rimelig mye i sin tid, men jeg er sikker på at dersom jeg prøver BF2 igjen nå så vil jeg bli skuffet. BF4 er faktisk bedre på de fleste områder når alt kommer til alt. Det svakeste med BF4 mener jeg er kartene. De er rett og slett bånn i bøtta, noe som er synd da en veldig stor del av gleden med BF serien er hvordan kartene er laget. Er bare å håpe på at det blir bedre etterhvert som DLC'ene blir sluppet. Siste DLC gjorde en veldig god jobb, selv om det riktignok var remakes av gamle kart.

BF2 er faktisk en kjempe opplevelse enda, eneste grunn for at det ikke blir å hoppe tilbake på fast basis er jo dårlig support for nyere OS og 64bit (noe ustabilt) og alt for få fulle servere, Karakand inf nade spam fra en annen dimmensjon holder jo selvfølgelig koken enda, men det er ikke akkurat den kjekkeste måten å spille bf2 på!

Lenke til kommentar

Bare min personlige mening:

Hverken massivt eller serlig spennende, en gidigen skuffelse å se hvordan dette endte opp med å bli, sammenlignet med hva de sa om å prøve å skape 2142 Titan opplevelsen på ny.
Det blir ingen spennende opplevelse å komme seg inn på carrieren, bare en simpel luke i siden, det blir heller ikke noen flykt fra skipet, det du sitter med er 2 M-COM's og ein laber eksplosjon når andre M-COM sprenges, som en slags "cut-scene" som bare ender spillet, ingen flykt, ikke i nærheten av opplevelsen du fikk i BF2142. Det jeg føler du sitter med er noen nye kart der de har slått sammen 1. del av ett Rush kart og ett conquest kart og kalt det en "fan-favor" for 2142 entusiaster... Nei, jeg er utrolig skuffet og blir ikke overasket om det kommer med en liten overdose buggs og en søt liten "sorry" fra EA og DICE fordi EA pushet ut DLC'en før den var ferdig for å få mer penger.

Men om jeg ser vekk fra denne skuffelsen så virker kartene utrolig artige å spille på, om en er glad i conquest og setter pris på sjølivet. Rikeligt med metoder for å komme deg rundt, samt noen kart virker som de har gode forhold der alle klasser ser ut som de får gjort sitt.

2/10 for "fan-favor"en
7/10 for de nye kartene i seg selv.

Igjen, bare min personlige mening. :)

Endret av Mrpain94
Lenke til kommentar

Her burde de gitt oss en _god_ kopi av Wake Island fra BF2 i mine øyne! BF3-versjonen var tragisk.

(Var dog ikke så mange sjøkamper på Wake, men det er en knakendes god bane).

 

Det var vel favorittene fra BF3 som kom i second assault, og da er jo metro langt mer populært :p Men vi fikk jo third assault på gulf of soflam, bare uten soflam denne gangen. Dette er vel enste gangen Wake ikke har vært med i et Battelfield spill? :)

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...