Gå til innhold

Android 4.4 KitKat rulles ut til Sony-toppmodeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig for de som har de nyeste telefonene. Hadde bare Sony brydd seg om alle som sliter med Xperia V etter 4.3 oppdateringen. Den er en katastrofe.

 

Enig! Om de ikke får ut fingeren å kommer med en fiks for de aller mest graverende problemene ryker min Xperia V i dass, og blir med det min siste Sony-telefon..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hyggelig for de som har de nyeste telefonene. Hadde bare Sony brydd seg om alle som sliter med Xperia V etter 4.3 oppdateringen. Den er en katastrofe.

 

Enig! Om de ikke får ut fingeren å kommer med en fiks for de aller mest graverende problemene ryker min Xperia V i dass, og blir med det min siste Sony-telefon..

Root den og legg inn cyanogenmod da vel!

Lenke til kommentar

 

Hyggelig for de som har de nyeste telefonene. Hadde bare Sony brydd seg om alle som sliter med Xperia V etter 4.3 oppdateringen. Den er en katastrofe.

Enig! Om de ikke får ut fingeren å kommer med en fiks for de aller mest graverende problemene ryker min Xperia V i dass, og blir med det min siste Sony-telefon..

Din siste Sony-telefon inntil du bestiller Z2 ja ;)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

 

 

Hyggelig for de som har de nyeste telefonene. Hadde bare Sony brydd seg om alle som sliter med Xperia V etter 4.3 oppdateringen. Den er en katastrofe.

 

Enig! Om de ikke får ut fingeren å kommer med en fiks for de aller mest graverende problemene ryker min Xperia V i dass, og blir med det min siste Sony-telefon..

Root den og legg inn cyanogenmod da vel!

Jeg har ansvaret for telefoni i en bedrift og har gått ut og anbefalt Xperia V til brukerne. Flere og flere har blitt misfornøyde, og jeg venter på en ordenltig oppdatering fra Sony. Jeg kan ikke fly rundt, roote og installere cyanogenmod på alle disse, som jeg har gjort med min egen.

Lenke til kommentar

Hyggelig for de som har de nyeste telefonene. Hadde bare Sony brydd seg om alle som sliter med Xperia V etter 4.3 oppdateringen. Den er en katastrofe.

Min V brukte mye mer batteri de første ukene etter 4.3 oppdateringen, men nå er den tilbake på 2 dagers brukstid igjen. Riktignok har jeg måtte slette noen apper for å få nok ledig minne, plagsomt at Sony har vært gnien på minnestørrelsen på de fleste mobilene før Z-serien.

Ellers så har min fungert greit etter 9.2.A.0.295 oppdateringen.

 

Ny firmware 9.2.A.1.199 med feilfix for Xperia V ble lansert for 10 dager siden, men den er ikke klar for nedlasting for nordiske versjoner ennå.

 

Er man nysgjerrig på når ens egen firmware er tilgjengelig så finnes det software for å sjekke dette ved å bruke mobilens customization nummer (*#*#7378423#*#*) som referanse:

http://www.xperiablog.net/2014/02/20/xperia-updatechecker-tool-helps-you-check-on-that-firmware-update/

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

ingen flere android oppdateringer til Xperia Acro S?

jeg har lyst på noe nyere enn android 4.1.

Sitter også på Acro S, forrige oppdatering var Jelly Bean før sommerferien i fjor, synes det er alt for dårlig at siste oppdatering kommer når det knapt er et år siden telefonen ble annonsert. Jeg synes at de bør holde telefonen oppdatert til siste versjon i alle fall i tre år, ett år er alt for knapt.

 

Dette passer ganske godt med ønsket om profitt, da folk må kjøpe nye telefoner hele tiden.

 

Vurderer sterkt å roote den å installere cyanogenmod på den, har ikke kommet igang enda, er jo en del stress ...

Endret av Siggen321
Lenke til kommentar

 

Vet vi ca. når vi får denne oppdateringen i Norge?

 

Den er kommet. Du må koble telefonen til PC og laste ned oppdateringen vha Sony PC Companion.

Har koblet min Xperia Z1 til PC'n, kjørt PC Companion og klikket på Support Zone, men den sier jeg har nyeste programvare. skal vel ikke være noen forskjell på hvor i landet man befinner seg?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...