Gå til innhold

Nå kommer Oculus Rift «Crystal Cove» i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror dette kan bli meget spennende når man får slike VR-briller til å bli like tettsittende og slank som en slalombrille.

 

Med dertil lavere vekt. Gjerne i moderne materialer som er lettvektet. F.eks. karbonfiber elns.

Endret av G
Lenke til kommentar

Spennende, men for at dette skal slå an må prisen være gunstig.

Leste du nederst i artikkelen?

 

"Når det gjelder pris skal det ikke svi så hardt i lommeboken ? Oculus Rift DK2 koster nemlig 350 dollar, en oppjustering på 50 dollar fra forgjengeren."

 

Jeg vet ikke hva du synes er gunstig men 350USD (2100NOK) er ganske billig spesiellt hvis man sammenlikner med andre skjermer. Og ja det blir dyrere i Norge, med moms etc så blir det vel ca 3-3,5K, fremdeles billig i forhold til hva du får.

 

Edit; @war2war; Du kan bruke OR på PS hvis man lager spillene til å fungere med dem, noe som antagelig ikke skjer når Sony skal lage egne briller :)

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Spennende, men for at dette skal slå an må prisen være gunstig.

Leste du nederst i artikkelen?

 

"Når det gjelder pris skal det ikke svi så hardt i lommeboken ? Oculus Rift DK2 koster nemlig 350 dollar, en oppjustering på 50 dollar fra forgjengeren."

 

Jeg vet ikke hva du synes er gunstig men 350USD (2100NOK) er ganske billig spesiellt hvis man sammenlikner med andre skjermer. Og ja det blir dyrere i Norge, med moms etc så blir det vel ca 3-3,5K, fremdeles billig i forhold til hva du får.

 

Edit; @war2war; Du kan bruke OR på PS hvis man lager spillene til å fungere med dem, noe som antagelig ikke skjer når Sony skal lage egne briller :)

Noooooo!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Spennende, men for at dette skal slå an må prisen være gunstig.

 

kaller du ikke 350 dollar gunstig? syns det er ganske riktig pris jeg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Hvordan kan dette være en utfordrer, oculus er vel fremdeles kun til pc og ikke til playstation?? (håper jeg tar feil:)

 

Det ER oculcus, bare en ny dev kit som er bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Det er devkit-versjonen som koster 350 USD. Den endelige versjonen til forbrukerne kan få en langt lavere pris.

de har sagt at de skal prøve å få den til å være 300-400 dollar når den er ferdig, og at de skal lage to versjoner hvis de må får å ha en som er 300- 400 dollar, eks. en med 1080p skjerm til den prisen mens den dyrere har eks. 4k.

 

EDIT: ups leste hva du sa en gang till, og tror nokk den ikke går særlig ned i pris. kansje de kommer til å ha en billig 1080p versjon, men de har sagt at de skal prøve å lage en versjon med 4K eller høyere oppløsning på skjermen.

 

Jeg kjemper mot meg selv for å ikke kjøpe den! Jeg vil ha den så mye!

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...