Gå til innhold

Nytt norsk skrekkspill skal gjøre skogen skummel igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tan28:

Hei,

Det er jeg som er Anders som ble intervjuet i artikkelen.

Du får nesten bestemme selv akkurat hva du synes. ;) Men jeg kan ihvertfall si at det var et bevisst valg fra vår side, og vi ba skuespilleren om å bruke litt god "norwenglish" ettersom det er snakk om en norsk historie. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det også derfor dere gjør det norske idiomet Gamle-Erik om til Old Eric? Jeg tror nemlig at den korrekte engelske frasen vil være noe ala Old Scratchy. Men uansett hang jeg meg ikke opp i uttalen. Jeg er mer spent på hvordan spillet vil være spillbart. Traileren var vel bare plukket sammen for moro skyld ved siden av alt annet arbeid slik at dere like godt kunne ha noe med på en messe, eller+

Lenke til kommentar

Tan28:

Hei,

Det er jeg som er Anders som ble intervjuet i artikkelen.

Du får nesten bestemme selv akkurat hva du synes. ;) Men jeg kan ihvertfall si at det var et bevisst valg fra vår side, og vi ba skuespilleren om å bruke litt god "norwenglish" ettersom det er snakk om en norsk historie. :)

 

Hei Anders, og takk for svar!

 

Det stiller seg definitivt i et annet lys, all den tid dere har tatt et bevisst valg rundt dette!

 

Lykke til videre, følger spent med :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det også derfor dere gjør det norske idiomet Gamle-Erik om til Old Eric? Jeg tror nemlig at den korrekte engelske frasen vil være noe ala Old Scratchy. Men uansett hang jeg meg ikke opp i uttalen. Jeg er mer spent på hvordan spillet vil være spillbart. Traileren var vel bare plukket sammen for moro skyld ved siden av alt annet arbeid slik at dere like godt kunne ha noe med på en messe, eller+

 

Tror det er "Old Scratch", en annen variant er også "Old Nick".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det også derfor dere gjør det norske idiomet Gamle-Erik om til Old Eric? Jeg tror nemlig at den korrekte engelske frasen vil være noe ala Old Scratchy. Men uansett hang jeg meg ikke opp i uttalen. Jeg er mer spent på hvordan spillet vil være spillbart. Traileren var vel bare plukket sammen for moro skyld ved siden av alt annet arbeid slik at dere like godt kunne ha noe med på en messe, eller+

 

Hei igjen,

Beklager sent svar, vært en hektisk uke på GDC!

Sikkert ingen som fortsatt leser her, men jeg kan svare likevel!

 

Vi har vurdert å bruke som Molotovcocktail nevner både Old Scratch og Old Nick, men vi bestemte oss for å gå for Old Erik ettersom vi ønsker å beholde så mye som mulig av det norske.

 

Dette var som nevnt i intervjuet en teaser vi laget for å ha med til GDC ja, og etterom vi fikk så mye god tilbakemelding på den så bestemte vi oss for å legge den ut og annonsere prosjektet ordentlig. Og vi er kjempeglade for all tilbakemeldingen vi har fått så langt!

 

Vi håper å kunne vise dere litt av gameplayet og mer i den kommende tiden!

Takk igjen for all feedback!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...