Gå til innhold

Flere nye detaljer om LGs neste toppmodell lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+132

 

Hva i all verden er poenget med så høy oppløsning på en så liten skjerm? Det finnes ikke en kjeft som vil dra nytte av det. Det er sikkert et bra salgstriks, men i praksis er det helt meningsløst.

 

Jepp, akkurat som megapixel-racet innen kameraer. Totalt meningsløst!

Og akkurat som cpu-kjernehysteriet. Hvem trenger 8 kjerner i en mobiltelefon? Android klarer ikke utnytte de 4 som ofte er standard utrustning idag. iPhone med sine 2 raske kjerner er langt å foretrekke.

Lenke til kommentar

 

 

Hva i all verden er poenget med så høy oppløsning på en så liten skjerm? Det finnes ikke en kjeft som vil dra nytte av det. Det er sikkert et bra salgstriks, men i praksis er det helt meningsløst.

Jepp, akkurat som megapixel-racet innen kameraer. Totalt meningsløst!

iPhone med sine 2 raske kjerner er langt å foretrekke.

 

Ja helt til du skal rendre en film eller noe i den duren.

 

Jo flere CPU-kjerner en telefon har, jo større sjangse er det for at telefonen kan gjøre andre ting samtidig som du surfer på nettet eller spiller spill osv uten at man opplever lagg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

 

 

 

 

Hva i all verden er poenget med så høy oppløsning på en så liten skjerm? Det finnes ikke en kjeft som vil dra nytte av det. Det er sikkert et bra salgstriks, men i praksis er det helt meningsløst.

Jepp, akkurat som megapixel-racet innen kameraer. Totalt meningsløst!
iPhone med sine 2 raske kjerner er langt å foretrekke.

Ja helt til du skal rendre en film eller noe i den duren.

 

Jo flere CPU-kjerner en telefon har, jo større sjangse er det for at telefonen kan gjøre andre ting samtidig som du surfer på nettet eller spiller spill osv uten at man opplever lagg.

For det første: en telefon er ingen server, man gjør sjelden mange tunge aktiviteter samtidig. Noe som fører til mitt andre poeng: Apples modell med færre og raskere kjerner vil dermed stort sett i alle tilfeller være å foretrekke på en mobil. Det multitaskes i praksis like bra og apper som ikke benytter mer enn 1 kjerne tungt drar automatisk nytte av bedre ytelse. Dvs de aller aller fleste apper.

Lenke til kommentar

Bare den ikke blir så diger som LG g2 pro. hadde vært kjekt om samtlige holdt seg innenfor 4.5" til max 5.5" med mindre om vi snakker om telefoner som Note med stylus-penn.

om den kommer med sc-card så er det ogs et pluss, hater i grunner om en telefon kommer med perma onboard-memory, hvis det er mindre enn 32.gb, selv så synes jeg 32 er litt lite da jeg har MYE content som jeg drasser med meg av musikk og div "offline-playlist" ftw...

Var innom en fortetning og holdt i en LG G2, og jeg likte den VELDIG godt

Lenke til kommentar

 

 

Hva i all verden er poenget med så høy oppløsning på en så liten skjerm? Det finnes ikke en kjeft som vil dra nytte av det. Det er sikkert et bra salgstriks, men i praksis er det helt meningsløst.

Jepp, akkurat som megapixel-racet innen kameraer. Totalt meningsløst!

Og akkurat som cpu-kjernehysteriet. Hvem trenger 8 kjerner i en mobiltelefon? Android klarer ikke utnytte de 4 som ofte er standard utrustning idag. iPhone med sine 2 raske kjerner er langt å foretrekke.

 

 

Eller, hvem trenger en smartmobil i det hele tatt med en slik argumentasjon?

 

Skulle produsentene ha tenkt som dere, så hadde vi vel kun hatt telefoner som dette.

 

Sell-My-Old-Cell-Phones-img.jpg

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...