Gå til innhold

Bredbånd fra Get blir dyrere – og raskere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan de ta 900 kr for 150 ned og 10 opp? Hadde det vært likt skulle jeg forstått det litt mer, blir spesielt forundret med tanken vi betaler for 100/100 som er 598.

 

For 100 kr mer en det Get tar får man i Sverige 1000 ned og 100 opp og for 100/100 koster det 400 kr.

Lenke til kommentar

Hvordan kan de ta 900 kr for 150 ned og 10 opp? Hadde det vært likt skulle jeg forstått det litt mer, blir spesielt forundret med tanken vi betaler for 100/100 som er 598.

 

For 100 kr mer en det Get tar får man i Sverige 1000 ned og 100 opp og for 100/100 koster det 400 kr.

 

er det kun 10 mbit opp hos GET ? det er jo latterlig lite. jeg får 50/30 mbit på en gammel kobberlinje. det er jo mye bedre en 100/10 hos GET i såfall

Lenke til kommentar

 

Hvordan kan de ta 900 kr for 150 ned og 10 opp? Hadde det vært likt skulle jeg forstått det litt mer, blir spesielt forundret med tanken vi betaler for 100/100 som er 598.

 

For 100 kr mer en det Get tar får man i Sverige 1000 ned og 100 opp og for 100/100 koster det 400 kr.

 

er det kun 10 mbit opp hos GET ? det er jo latterlig lite. jeg får 50/30 mbit på en gammel kobberlinje. det er jo mye bedre en 100/10 hos GET i såfall

10mbit er lite hvis man har spesielle behov, men for den store majoritet er dette mer en nok. Selv om man har en del data i "skyen" vil 10mbit være nok til at ting blir lastet opp rimelig raskt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

5 Mbit/s opp :lol:lol.gif

Hadde vært sjeleglad hadde det vært meg, sitter med 0.6Mbit opp. ;) Men sånn blir det når man bor i skauen med gårsdagens ADSL teknologi.

Tja, om du, Bamsefar i Lia, Bakermester Harepus og Klatremus spleiser på en gravemaskin (kan sikkert lånes billig av Morten Skogmus) så skal du ikke se bort fra at Altibox kommer med kabeltrommel og ruller'n ut. Det er MYE fiber i det ganske land som er blitt til ved hjelp av egeninnsats.
Lenke til kommentar

Har telenor fiber og betaler 549 for 50/50, hos meg er 70/70 det kjappeste, men da øker prisen til vannvittige 899 mnd. Rimelig uaktuelt for 20Mbits økning. 25/25 koster 449, så 100 lappen mer for 50/50 er det verdt slik sett.

 

Men skulle ønske det var en konkurrent her, pr nå er det kun telenor. Det skal bygges ganske mye her jeg bor, så forhåpentligvis får telenor konkurranse.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Surt å være abbonent der GET har monopol. Gav melding til GET om nedgradering av abonnement til det minste forige uke. Er ikke interessert i betale en krone mer enn i dag for 10 mb ekstra når det jeg har er godt nok. Spørs bare om ikke 5mb blir i minste laget :(

 

Get kunne godt ha beholdt 10/10 abonnementet til samme eller lavere pris. Hører dere det GET???!!

Lenke til kommentar

Jaja, har 100/100 til 850kr. Dyrt joda men er fornøyd.

 

Ikke glem at disse leverandørene lurer folk til de grader da. Nedlastingshastighet 70

Opplastingshastighet 5

Jeg har 150\150mbit sånn ca, og jeg vil si at jeg liker like godt at det går fort oppover som nedover. For meg er det bedre med da 50\50 enn 100\5 for å si det sånn :p

850 er ikke dyrt da, man sparer så utrolig mye tid på å ha den hastigheten

Lenke til kommentar

Har telenor fiber og betaler 549 for 50/50, hos meg er 70/70 det kjappeste, men da øker prisen til vannvittige 899 mnd. Rimelig uaktuelt for 20Mbits økning. 25/25 koster 449, så 100 lappen mer for 50/50 er det verdt slik sett.

 

Men skulle ønske det var en konkurrent her, pr nå er det kun telenor. Det skal bygges ganske mye her jeg bor, så forhåpentligvis får telenor konkurranse.

 

Bor i blokk og her er det sånn åpen linja som vi betaler 300 i mnd for, det kjappeste den har vært på var 27megabyte. Det går like fort ned som opp, sånn ellers ligger den stabilt på 150ned og opp. Om all internett hadde vært til samme pris og man hadde hatt samme mulighet så ville jo vi spart uendelig mye tid i norge. Tror folk undervudere hvor mye fortere ting går for meg enn det gjør for andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det rart jeg wr sjeleglad for å være Altibox kunde?

Har vært stårlende fornøyd i årevis med Altibox selv! For en del år siden fikk vi gratis oppgradering fra 30 til 60 mbit og har holdt seg stabilt hele tiden.

 

Du men er vel 40/40 som mine søsken og far har? Lyse har 80(40/40,120(60/60),200(100/100)+ mere som ikke er aktuelt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...