Gå til innhold

Magicka-svenskene gjenskaper klassiske Gauntlet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg husker en gang i min ungdom da jeg car på campingtur (med CombiCamp faktisk) med mine foreldre. Jeg husker ikke hva campingplassen het, men det jeg husker er det bygget der det var dusj og slikt. Der var det også noen få spilleautomater, blant dem Gauntlet. Jeg husker jeg sto og så på demoene gikk om og om igjen (jeg hadde jo ikke penger til å putte på automaten). Når så noen spilte noen omganger sto jo øynene på stilk. Virkelig en skjellsettende opplevelse.

Av en eller annen absurd grunn fikk jeg litt den samme følelsen av videoen i artikkelen. Dette kan bli spennende, dette...

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Morsomt hvordan artikkelen vrir på fakta for å få flere til å lese den. Ifølge overskriften skulle man tro vi ikke har hatt flere Gauntlet-spill siden 80-tallet, men det siste var Gauntlet: Seven Sorrows til PS2. Det kom i 2005. Etter det ble et spill til DS annonsert, men det ble aldri gitt ut. Serien er med andre ord ikke så død som man skulle tro ifølge artikkelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...