Gå til innhold

Norsk Hearthstone turnering nettside, HearthstoneElite.net


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter å ha arrangert noen turneringer i Hearthstone på Gamer.no så har jeg sett at interessen for spillet er ganske stor. Derfor så har jeg lyst til å arrangere ukentlige turneringer hver søndag, så langt det er mulig.

 

For å gjøre mer ut av disse turneringene har jeg opprettet HearthstoneElite.net, et sted hvor alle turneringene vil bli samlet. Hovedgrunnen til at jeg har lagd siden er fordi jeg ville lage en sammenlagt tabell som belønner de som er mest aktive i turneringene. Planen er at denne tabellen skal tilbakestilles hver andre måned (en sesong) og at de som ligger på toppen av tabellen ved slutten av sesongen skal bli premiert.

 

Om det ikke er nok med denne ene turneringen i uken så har jeg lagd en egen oversikt over andre turneringer i Hearthstone som det er mulig å melde seg på, f.eks. ESL.eu, ManaGrind og Zotac sine turneringer. Denne listen blir oppdatert daglig.

 

Neste turnering begynner allerede søndag (23.03) kl 18:00 og påmeldingen er allerede i gang.

 

Jeg håper at dette er noe som kan fortsette lenge og at det kan bli enda flere som melder seg på turneringene.

 

SESONG 1 (1. mars - 30. april) Premier:

1. Plass: Thief, Alpha Protocol, Company of Heroes, Rome: Total War, Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit, The Typing of the Dead: Overkill, Binary Domain, Renegade Ops, Sega Genesis Classics, Medieval II: Total War (Steam verdi €161,44 / 1349kr)

2. Plass: Operation Flashpoint: Dragon Rising og Operation Flashpoint: Red River, Alpha Protocol, Company of Heroes, Rome: Total War, Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit (Steam verdi €69,94 / 584kr)

3. Plass: Alpha Protocol, Company of Heroes, Rome: Total War, Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit (Steam verdi €43,96 / 367kr)

4. Plass: Holy Avatar vs. Maidens of the Dead (Steam verdi €9,99 / 83kr)

 

Det blir også trekt ut noen spillere av de som har deltatt i flest turneringer

 

 

Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på turneringene/nettsiden eller forslag til endringer om noen har det :)

Endret av BuerN0R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatert førstepost med info og premier for sesong 1.

 

Etter 3 turneringer så er de 4 beste spillerne:

1. GLNoticimus (125 poeng)

2. goobyplz123 (81 poeng)

3. Kritiskekris (76 poeng)

4. EAN-13 (73 poeng)

 

Resten av tabellen kan du finne HER

 

SESONG 1 varer fra 1. mars til 30. april

Endret av BuerN0R
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...