Gå til innhold

Han har fått én million «achivement»-poeng


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man bruke poengene til noe?

 

Ikke annet enn for å vise seg frem. Men jeg blir ikke overrasket om han mottar litt sponsorpenger eller andre endorsements. Det er mye annet rart folk gjør som betaler seg, så hvorfor ikke dette.. Men poengene i seg selv er ikke verdt noe, annet enn poeng på et leaderboard.

 

Jeg trodde det bare var fjortiser som brydde seg om disse poengene.

 

Der tok du feil, gitt. Kan være andre ting du tror som er feil også da.. Du bør ta en gjennomgang av alt du tror, og se om det er noe du kan revurdere?

 

Skjønner at 'haters gonna hate', men dette er da ikke verre enn andre hobbyer eller ting å bruke tid eller penger på.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

 

Tenk om han hadde brukt like mye energi og dedikasjon på noe som var bra for folk.

Tenk om du gjorde det samme.

 

 

Jeg forsøker, hva med deg?

 

Synes bare det var litt ironisk at du syter over en fyr som spiller (sannsynligvis noe mer enn gjennomsnittet) istedet for å hjelpe andre.. når du selv sikkert bruker like mye tid som han på forums hvor du klager over ting.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Tenk om han hadde brukt like mye energi og dedikasjon på noe som var bra for folk.

Tenk om du gjorde det samme.

Jeg forsøker, hva med deg?

Synes bare det var litt ironisk at du syter over en fyr som spiller (sannsynligvis noe mer enn gjennomsnittet) istedet for å hjelpe andre.. når du selv sikkert bruker like mye tid som han på forums hvor du klager over ting.

Dustete kommentar fra deg. Vi har bevis for at duden i artikkelen spiller mye/ har brukt enorme mengder til på dette. Du antar at Merko bruker mye til på forum etc og antagelsene dine er grunnløse uten noe bevis i det hele tatt.

 

Kanskje Merko er som meg, leser noen artikler her i uka og gjør andre ting resten av tiden. Du vet ingenting om hvor mye han hjelper andre.

 

Og for sikkerhets skyld så kan jeg informere om at jeg bruker for lite tid på å hjelpe andre, så slipper du å komme med noen antagelser vedrørende meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...