Gå til innhold

Denne Nokia-mobilen får du kjøpt kun ett sted


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at Elkøp satser på Windows Phone, selv om jeg generelt er skeptisk til eksklusive avtaler som dette.

 

Det verste ville være om vi får samme system som i USA, der man må kjøpe mobil etter, eller eventuelt velge linjeleverandør etter hvilken mobil man ønsker. Måtte det aldri skje her hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne kunne jeg tenkt meg som "nettbrett"... fristende:)

Flott at Elkøp satser på Windows Phone, selv om jeg generelt er skeptisk til eksklusive avtaler som dette.

 

Det verste ville være om vi får samme system som i USA, der man må kjøpe mobil etter, eller eventuelt velge linjeleverandør etter hvilken mobil man ønsker. Måtte det aldri skje her hjemme.

 

Det ville vært litt trasig om det ble som i USA, men i det minste så er den ikke operatørlåst

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste ville være om vi får samme system som i USA, der man må kjøpe mobil etter, eller eventuelt velge linjeleverandør etter hvilken mobil man ønsker. Måtte det aldri skje her hjemme.

 

ja for då hadde nok alle mobilane i Norge vert Telenor operatørlåst. Men vi veit jo aldri kva mektige sleipe Telenor kan finne på i framtida.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...