Gå til innhold

– Serious Sam 4 kommer i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper da de holder på gameplayet, for det er morsomt i ny og ned å løpe med rakketkastere, miniguns, pistoler i høy hastighet imens 100vis av fiender løper imot deg, spesielt CO-OP.

 

Og ha ihvertfall lik kvalitet på soundtracket, helt utrolig hvordan følelsen ble forhøyet når denne startet opp under en boss.

Denne er også ganske kul

https://www.youtube.com/watch?v=SDd2nOvFBSw

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at 4en kanskje kan bli brukbar.

 

First encounter og Second encounter var fantastiske spill (aka ss1). SS2 later vi som aldri eksisterte (forsåvidt så aldri verden noe til den). HD remakene av 1en var bortimot det eneste brukbare de har gjort siden imo.

 

SS3 var noe penere, men var imo altfor influert av moderne skytere, som gjorde det om til call of modern battlefield - mer feks skyteriflen og hagla som var alt for "standard". Områdene var også alt for moderne og han var litt for tryhard "yes commander, orders confirmed" ... ugh. hva i helvete skjedde med å battle midt i midt-østen fattigbyer (understreker poenget mitt).

 

Jeg tror de kan gjøre mye bra av å lære fra feedbacken til 3en. Fortsett med over the top områder, gjerne hold på det som gjorde de gamle bra. Fete gamle sivilisasjoner, absurde fiender, idiotiske uvanlige våpen (feks chainsaw launching boomerang). Snø, fjell, jungel. Gjerne også gjør multiplayer (som forsåvidt alltid har vært bra i SS) mer punishing. Å fortsette å spawne i samme område pga flere andre lever er alt for lett. checkpoints needed.

 

/rant

- sincerely en SS fan

Lenke til kommentar

Problemet med de første serious sam er det usigelig dølle leveldesignet, "hurra, en stor plass, og det teleporter fiender fra alle retninger". Painkiller gjør samme feil, alt for ensformig of for mye random teleporting. Doom2 var ikke ett spill der man stadig var på store åpne plasser og det teleportet fiender fra alle retninger, mye av spillet hadde vesentlig mer interessant leveldesign. Så jeg spiller heller det enn serious sam.

 

AtW

Lenke til kommentar

Problemet med de første serious sam er det usigelig dølle leveldesignet, "hurra, en stor plass, og det teleporter fiender fra alle retninger". Painkiller gjør samme feil, alt for ensformig of for mye random teleporting. Doom2 var ikke ett spill der man stadig var på store åpne plasser og det teleportet fiender fra alle retninger, mye av spillet hadde vesentlig mer interessant leveldesign. Så jeg spiller heller det enn serious sam.

 

AtW

 

Men det er jo en god ting vi har valg da.

Lenke til kommentar

 

Problemet med de første serious sam er det usigelig dølle leveldesignet, "hurra, en stor plass, og det teleporter fiender fra alle retninger". Painkiller gjør samme feil, alt for ensformig of for mye random teleporting. Doom2 var ikke ett spill der man stadig var på store åpne plasser og det teleportet fiender fra alle retninger, mye av spillet hadde vesentlig mer interessant leveldesign. Så jeg spiller heller det enn serious sam.

 

AtW

Men det er jo en god ting vi har valg da.

 

 

Ja og? Er det liksom slik at alle produkter er fritatt for kritikk fordi man har valg? (forøvrig er også valgmulighetene i "doom-like shooter"-segmentet ikke så alt for store)

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Problemet med de første serious sam er det usigelig dølle leveldesignet, "hurra, en stor plass, og det teleporter fiender fra alle retninger". Painkiller gjør samme feil, alt for ensformig of for mye random teleporting. Doom2 var ikke ett spill der man stadig var på store åpne plasser og det teleportet fiender fra alle retninger, mye av spillet hadde vesentlig mer interessant leveldesign. Så jeg spiller heller det enn serious sam.

 

AtW

Men det er jo en god ting vi har valg da.

 

 

Ja og? Er det liksom slik at alle produkter er fritatt for kritikk fordi man har valg? (forøvrig er også valgmulighetene i "doom-like shooter"-segmentet ikke så alt for store)

 

AtW

 

Men så er jo din kritikk at spillet ikke er mer likt et annet spill. Tullete spør du meg.

Lenke til kommentar

Men så er jo din kritikk at spillet ikke er mer likt et annet spill. Tullete spør du meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, jeg mener slike spill hadde vært bedre om de var mere like doom2 og de tidlige spillene i sjangeren, der leveldesignen er mer spennende. Å mene at det er tullete er noe jeg fint kan akseptere at noen mener. Det er ett bedre argument enn i praksis "om du ikke liker spillet, velg noe annet".

 

AtW

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...