Gå til innhold

Anmeldelse: Danganronpa: Trigger Happy Havoc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Super andmeldelse! Jeg kunne bare ønske den kom litt tidligere. De fleste som ville vært interessert i et slikt spill har nok for det meste for lengst kjøpt eller ikke kjøpt det om de er interessert. I mitt tilfelle kjøpte jeg det og fikk platina trofeet mitt for godt over en uke siden.

Lenke til kommentar

Super andmeldelse! Jeg kunne bare ønske den kom litt tidligere. De fleste som ville vært interessert i et slikt spill har nok for det meste for lengst kjøpt eller ikke kjøpt det om de er interessert. I mitt tilfelle kjøpte jeg det og fikk platina trofeet mitt for godt over en uke siden.

 

Takk for skryt. Jeg skulle gjerne anmeldt spillet tidligere, men jeg visste ikke at det eksisterte før jeg fant det på PlayStation Store en uke etter at det kom ut. Gratulerer med platinum. ;)
Lenke til kommentar

 

Super andmeldelse! Jeg kunne bare ønske den kom litt tidligere. De fleste som ville vært interessert i et slikt spill har nok for det meste for lengst kjøpt eller ikke kjøpt det om de er interessert. I mitt tilfelle kjøpte jeg det og fikk platina trofeet mitt for godt over en uke siden.

 

Takk for skryt. Jeg skulle gjerne anmeldt spillet tidligere, men jeg visste ikke at det eksisterte før jeg fant det på PlayStation Store en uke etter at det kom ut. Gratulerer med platinum. ;)

Visste ikke at dette var kommet ut i Norge ennå! (Eller Europa) Men Nå hoppet plutselig PS Vita ganske så mange hakk opp på kjøpslisten min! Så Animen for en liten stund tilbake, og likte den veldig godt. Spillet skal visst være enda bedre, så tror nok jeg kommer til å like dette spillet veldig godt også! :)

(Kan anbefale Animen, men de som har spillt spillet ble visst litt skuffet, men det er veldig blandet!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...