Gå til innhold

Anmeldelse: Year Walk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, en liten bønn til Gamer: Kan dere være så snille å merke anmeldelsene på forsiden med hvilke platformer spillet er til?

Takk for innspill! Dette hadde vi tidligere, før vi gikk over til nåværende design for et halvt år siden. I arbeidet med nytt design fant vi ut at det ble for mange elementer på forsiden. Derfor ble plattformene fjernet som en del av oppryddingen. Vi skal se hva vi kan få til i fremtiden, uten å love noe.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Hm.... trodde dette spillet var veldig lagt opp til å spilles på en mobil, men fint det får en PC-utgivelse. Karakteren høres litt drøy ut. De "hipster"eventyrspillene som Gamer en gang i blant elsker pleier ikke være av de sterkeste i sjangeren, men jeg lar meg nok lure siden prisen ikke er så høy, og hvem vet, kanskje det faktisk er så bra?

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Hm.... trodde dette spillet var veldig lagt opp til å spilles på en mobil, men fint det får en PC-utgivelse. Karakteren høres litt drøy ut. De "hipster"eventyrspillene som Gamer en gang i blant elsker pleier ikke være av de sterkeste i sjangeren, men jeg lar meg nok lure siden prisen ikke er så høy, og hvem vet, kanskje det faktisk er så bra?

Eg har inntrykk av at dei har endra ein del ting i spelet for å tilpasse det til pc. Skal dog ikkje seie det heilt sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...