Gå til innhold

Samsung jukser ikke lenger i ytelsestester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spørsmålet er vel om 4.4 hindret dem i å jukse, eller om de selv bestemte seg for å ikke jukse

Nei. Det er et irrelevant spørsmål.

Nei, da kunne man eventuelt brukt en annen overskrift som f.eks "kitkat hindrer Samsung i å jukse", og ikke en som kan tolkes som at de selv har valgt å ikke jukse.

 

Husk at de selv valgte å fuske før oppdateringen, og ble tatt med buksa nede.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Pl; Jau, klart de gjorde. Dog er det irrelevant om det er fri vilje eller ei såfremt utfallet er det samme. Mener nå jeg.

Det er allivel relevant av flere grunner:

Etisk/moralsk: har Samsung innsett at de gjorde noe de ikke burde, eller har Google kun hindret dem?

Framtidig: hvis Samsung ikke har valgt dette selv, kanskje de nå leter etter en vei å legge tilsvarende juks inn senere.

Nå er du i din fulle rett til å gi blaffen i dette, men det er allikevel relevant for mange.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er et godt poeng. Men vil anta at følerne er oppe for slikt etter der som har skjedd med slikt blandt produsentene, og at dersom de sniker slikt inn blir det oppdaget relativt fort.

Det elitiske og moralske aspektet er det jeg finner irrelevant, men det peker jo mot fremtidig snusk med tester som du sier. Og det er jo relevant.

Lenke til kommentar

De har kapret nok av kunder med det... Nå er det for seint

 

Jeg tror de has mistet like mange kunder etter at dette ble kjent, som de vant kunder før det ble kjent. For de aller fleste er det viktigere at telefonen er god og responsiv i bruk, ikke at den havner høyt på kunstige ytelsestester.

 

Det er uansett godt at de har tatt til vettet og sluttet med denslags tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...