Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Er det ikke greit å ha en slik levende tråd her inne?

 

Jeg har i alle fall litt ferske AMD-erfaringer: Testet Omega i tre uker, reverterte så til 14.11.2 beta (siste beta før Omega) og så 20-30% økning på 280X mens 290x var nesten flatt. Har en blandet rigg, så kjører siste beta på alle!

 

På NVIDIA ser jeg ingen utfordringer i å kjøre 347.09 på mine GTX 780.

 

Andre meninger/innspill?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det ikke greit å ha en slik levende tråd her inne?

 

Jeg har i alle fall litt ferske AMD-erfaringer: Testet Omega i tre uker, reverterte så til 14.11.2 beta (siste beta før Omega) og så 20-30% økning på 280X mens 290x var nesten flatt. Har en blandet rigg, så kjører siste beta på alle!

 

På NVIDIA ser jeg ingen utfordringer i å kjøre 347.09 på mine GTX 780.

 

Andre meninger/innspill?

 

 

Har samme erfaring på min 280X, hvor PPD gikk fra ca 150k til 100k i forhold til tidligere versjon 14.9. Ifølge denne tråden så er også 14.11 dårlig på disse kortene:

 

https://foldingforum.org/viewtopic.php?p=272004

 

Har du prøvd eldre drivere enn 14.11 og sett om det går enda bedre?

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål.... må jeg i gang med full rens og clean install for å oppdatere driver? Er nok det beste. Vanligvis gjør jeg det, men denne gangen tenkte jeg å la nvidia panelet gjøre jobben automatisk.

 

Flere med 980 har gått fra 350k til 390k ish ppd. Mine to ligger as we speak på 356k og 367k. Har ikke klokket de noe mer enn fra fabrikk.

 

Er ikke så viktig altså, men tenkte kanskje om potensiale er der, er det dumt å ikke utnytte det...

 

...sikkert bedre tjent ved å finne optimal klokk :)

 

Redigert: 356/367k - altså samme som de lå på med den forrige driver.

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Kanskje på tide oppdatere denne tråden? Mange oppdateringer på skjermkortdrivere siden 2015.

 

Jeg kjører catalyst 15.8 på mine 2 290X, catalyst 14.9 på 280X og 378.49 på gtx 1070.

 

Opplever at ytelsen er god på 290X - ligger stort sett på 300K PPD pr kort i snitt.

280X mellom 145 og 180K PPD og 1070 alt fra 550 til 750K PPD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...