Gå til innhold

Kan denne katta være første hint om LG G3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke LG igjenn på meg. Har hatt både LG O4X og har nå LG G2.. har fått 0 oppdateringer siden release, og O4X var like dann! De er forferdelige med oppdateringer, og låser alt som heter bootloader osv(sikkert fler som gjør dette) Men min tlfn blir en jeg vet har høy support på XDA og som har fint utseende.

 

Så langt er S5 og HTC skikkelig stygge, Sony var helt ok, men ingen av disse er en så stor oppgradering fra min LG G2, så beholder bare denne og venter til neste år.. er vi heldige har vi fått 4.4.2 oppdateringa innen det kommer en ny tlf.. uff.. LG.. skjerp dere.

Lenke til kommentar

Blir ikke LG igjenn på meg. Har hatt både LG O4X og har nå LG G2.. har fått 0 oppdateringer siden release, og O4X var like dann! De er forferdelige med oppdateringer, og låser alt som heter bootloader osv(sikkert fler som gjør dette) Men min tlfn blir en jeg vet har høy support på XDA og som har fint utseende.

 

Så langt er S5 og HTC skikkelig stygge, Sony var helt ok, men ingen av disse er en så stor oppgradering fra min LG G2, så beholder bare denne og venter til neste år.. er vi heldige har vi fått 4.4.2 oppdateringa innen det kommer en ny tlf.. uff.. LG.. skjerp dere.

 

Hadde du lest litt på nettet vet du at LG ruller ut 4.4 om kort tid. Visstnok i løpet av måneden.

 

Har hatt 4x HD selv, og den ble oppdatert, riktignok litt treigt. Men at den ikke ble oppdatert i det hele tatt er løgn. Skjerp deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Blir ikke LG igjenn på meg. Har hatt både LG O4X og har nå LG G2.. har fått 0 oppdateringer siden release, og O4X var like dann! De er forferdelige med oppdateringer, og låser alt som heter bootloader osv(sikkert fler som gjør dette) Men min tlfn blir en jeg vet har høy support på XDA og som har fint utseende.

 

Så langt er S5 og HTC skikkelig stygge, Sony var helt ok, men ingen av disse er en så stor oppgradering fra min LG G2, så beholder bare denne og venter til neste år.. er vi heldige har vi fått 4.4.2 oppdateringa innen det kommer en ny tlf.. uff.. LG.. skjerp dere.

Jeg har hatt alle mobiler og har aldri vært mere fornøyd med en mobil noen gang! De har sluppet kitkat i Frankrike nå så er nok rett rundt hjørnet.

 

Min er roota med custom recovery så jeg kjører nyeste Flex Rom fra LG Flex mobilen, sykt rask, sykt bra batteri- Beste mobilen jeg har hatt...

 

Er faktisk så fornøyd med dette rommet at jeg ikke kommer til å bytte når kitkat kommer.

Bruker også en kamera mod så jeg kan filme i 4K og ta sakte film i 120 fps.. Helt konge!

Endret av Dirtysecret
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...